Dzięki wideo „Uno y uno” grupa stara się na nowo odkryć siebie, nie tracąc sympatii swoich odbiorców
Zespół z Tapatian Plástiko miał premierę 23 lutego w swoim teledysku „Uno y uno”, piosenka, która nie wymaga różnic płci i wolności myśli. Chicho i Rex rozmawiają o tym projekcie, który jest w całości produkowany przez ich firmę produkcyjną Antena Film. Jeszcze dwa lata temu Aquaman był wokalistą zespołu, ale teraz Rex wziął na siebie odpowiedzialność za bycie głosem, a grupa znów zaczęła hałasować wśród lokalnej publiczności.
„Z Rexem zrobiliśmy już również„ Pájaros ” i „ Cara o cruz ”. Teraz współpracujemy z naszą wytwórnią płytową Plástiko Records, a także sprowadzamy firmę producencką o nazwie Antena Films, kupiliśmy drona i kamerę filmową, zaczęliśmy inwestować i sami produkujemy. Zrobiliśmy wideo z „Cara o cruz” na wyspie w Guayabitos, poszło nam bardzo dobrze, umieściliśmy rapera o imieniu Necio i Paquito również się w to zaangażował ”, opowiada Chicho.
Na temat „Uno y uno” klip wideo został nagrany w lesie La Primavera, a także w Michoacán . „Pomiędzy tymi dwoma lasami nosimy nasze kamery i nagrywamy między ukrytymi rzekami. Piosenka mówi o równości ludzi: „ Uno y uno ”, oboje łączymy się z pomysłami, tworzymy uniwersalny temat dla wszystkich płci, ponieważ wszyscy jesteśmy ludźmi. ”
„Pracujemy nad singlem i filmem, nie tyle już się nudzimy tworząc wiele piosenek, aby wypełnić album, a raczej staramy się tworzyć jakość, a nie ilość. Tak sobie radzimy od kilku lat, wcześniej grałem na gitarze naw Plástiko, dziewięć lat , a teraz miałem okazję śpiewać, a publiczność nas powitała, dziękuję za wsparcie, p ”, mówi.
Na tym nowym etapie zespołu, który powstał w 1996 roku, członkowie mówią, że dialog to znak, który chcą wydrukować w swoich piosenkach, „chodzi o dzielenie się i zrozumienie siebie”, mówi Rex, a Chicho przypomina, że ten dźwiękowy ruch rozwijają się od dłuższego czasu, od “Prende la luz”, “Respira” i “Bastón” .
Bardzo aktywny
Poprzez sieci społecznościowe generują dużo treści dla swoich obserwujących, na stronie na Facebooku oferują treści 24 godziny na dobę. Powtarzają, że chcą także eksperymentować wizualnie, ponieważ na przykład filmy krótkometrażowe i inne pokrewne projekty stanowią materiał dla innych zespołów lub solistów.