Producentem wykonawczym tej nowej komedii inspirowanej reggaetonem jest Daddy Yankee, a oryginalną muzykę stworzył Tainy & One Six
W ciągu ostatnich 12 miesięcy przychody muzyki latynoskiej w USA po raz pierwszy w historii przekroczyły granicę 1 miliarda dolarów. Billboard Latin Music Week to coroczne święto, które skupia się na różnorodności dźwięków i źródłach przychodów napędzających ten gatunek.
Trzeciego dnia Latin Music Week, Billboard i Netflix zorganizowały imprezę pokazową nowej komedii inspirowanej reggaetonem „NEON”. Serial opowiada historię trójki przyjaciół, którzy przeprowadzają się z małego miasteczka na Florydzie do Miami z nadzieją, że zaistnieją w świecie reggaeton.
Przed prywatnym pokazem widzowie ustawili się w kolejce przed teatrem Faena, niecierpliwie czekając na szansę obejrzenia tego niesamowitego przedstawienia przed resztą świata.
Po wejściu uczestnicy pozowali do zdjęć przed platformą Netflix, a następnie zapewnili sobie napoje i znaleźli miejsca do oglądania programu. Podczas pokazu nie zabrakło otwartego baru oraz przystawek, w tym popcornu podawanego w niestandardowej NEONOWEJ torebce, NEONOWYCH ciasteczek i nie tylko.
Leila Cobo, dyrektor ds. treści w Billboard Latin i Billboard Español, zwróciła się do publiczności, aby rozpocząć pokaz.
Powiedziała publiczności: „Jeśli jesteś artystą lub marzysz o pracy w muzyce, możesz utożsamić się z tematyką tego programu”.
Pokaz NEON był kluczowym momentem tygodnia dla uczestników Latin Music Week i można śmiało powiedzieć, że fani reggaeton nie mogą się już doczekać pierwszego sezonu.
Producentem wykonawczym serialu jest król reggaeton, Daddy Yankee, a oryginalne piosenki wyprodukowali twórcy hitów Tainy i One Six. Ta ośmioodcinkowa komedia ukazuje nie tylko największe marzenia grupy, ale także trudną rzeczywistość odniesienia sukcesu w muzyce.
Obejrzyj zwiastun NEON poniżej i transmituj pierwszy sezon 19 października 2023 r.!