Muzyka Seleny zyskuje na popularności w YouTube po premierze drugiej części serialu Netflix


Jej katalog odnotował wzrost o 70%, dnia 8 maja w porównaniu z wcześniejszą średnią dzienną liczbą wyświetleń w 2021 roku


Po premierze drugiej części : La Serie w serwisie  4 maja, według platformy Seleny Quintanilla odnotowała wzrost liczby wyświetleń w YouTube.

Konkretnie, katalog zdobywczyni nagrody Grammy odnotował wzrost o 70% 8 maja w porównaniu z wcześniejszą średnią dzienną liczbą wyświetleń w 2021 r.

Jeszcze w grudniu, kiedy część 1 z serii zadebiutowała na , zdobyła pierwszy wpis na Billboard’s Latin Pop Albums  od 2016 roku, dzięki ścieżce dźwiękowej oryginalnej serii, która uplasowała się na 8. miejscu na liście (datowana na 19 grudnia) i zawiera takie klasyki jak „Baila Esta Cumbia”, „La Carcacha” i „Como La Flor”.

Odrodzenie muzyki Seleny zarówno na YouTube, jak i na listach przebojów nie jest anomalią. Biopisy inspirowane życiem ikon muzyki latynoskiej napędzają ich muzykę z powrotem na listy przebojów i w górę.

„Te historie nie tylko pomagają fanom odkrywać na nowo muzykę ulubionych latynoskich muzyków, ale także tworzą zupełnie nowe pokolenie fanów, którzy po raz pierwszy słyszą tę muzykę” – mówi  Francisco Ramos, wiceprezes ds. Treści na Amerykę Łacińską w Netflix. „Potwierdza, że ​​wspaniała jest ponadczasowa i łączy pokolenia razem!”

Jeśli chodzi konkretnie o Selenę, „przekracza ona kultury, wiek i granice. To niesamowite, że nowe pokolenia fanów poznają ją i jej muzykę” – dodaje Ramo

Udostępnij

Zostaw odpowiedź