Muzyka Seleny zyskuje na popularności w YouTube po premierze drugiej części serialu Netflix


Jej katalog odnotował wzrost o 70%, dnia 8 maja w porównaniu z wcześniejszą średnią dzienną liczbą wyświetleń w 2021 roku


Po premierze drugiej części Selena: La Serie w serwisie Netflix 4 maja, według platformy muzyka Seleny Quintanilla odnotowała wzrost liczby wyświetleń w YouTube.

Konkretnie, katalog zdobywczyni nagrody Grammy odnotował wzrost o 70% 8 maja w porównaniu z wcześniejszą średnią dzienną liczbą wyświetleń w 2021 r.

Jeszcze w grudniu, kiedy część 1 z serii zadebiutowała na Netflix, piosenkarka zdobyła pierwszy wpis na Billboard’s Latin Pop Albums  od 2016 roku, dzięki ścieżce dźwiękowej oryginalnej serii, która uplasowała się na 8. miejscu na liście (datowana na 19 grudnia) i zawiera takie klasyki jak „Baila Esta Cumbia”, „La Carcacha” i „Como La Flor”.

Odrodzenie muzyki Seleny zarówno na YouTube, jak i na listach przebojów nie jest anomalią. Biopisy inspirowane życiem ikon muzyki latynoskiej napędzają ich muzykę z powrotem na listy przebojów i w górę.

„Te historie nie tylko pomagają fanom odkrywać na nowo muzykę ulubionych latynoskich muzyków, ale także tworzą zupełnie nowe pokolenie fanów, którzy po raz pierwszy słyszą tę muzykę” – mówi  Francisco Ramos, wiceprezes ds. Treści na Amerykę Łacińską w Netflix. „Potwierdza, że ​​wspaniała muzyka jest ponadczasowa i łączy pokolenia razem!”

Jeśli chodzi konkretnie o Selenę, „przekracza ona kultury, wiek i granice. To niesamowite, że nowe pokolenia fanów poznają ją i jej muzykę” – dodaje Ramo

Udostępnij
Sprawdź także  Olga Tañón opowiada o swojej nowej roli jako projektantka mody

Zostaw odpowiedź