Disney Plus nie zapomni o produkcji treści w języku hiszpańskim


Firma poszukuje kierownika produkcji dla Półwyspu Iberyjskiego ( i )


Disney + wypuścił w czwartek swoją najlepszą artylerię, aby stawić czoła wojnie strumieniowej i dotrzeć do 300 – 350 milionów subskrybentów do końca 2024 roku. Zrobił to wraz z zapowiedzią premiery nieskończonej liczby seriali, ów i dokumentów, aby przekonać inwestorów.

Firma poinformowała, że ​​planuje wydać około 10 serii  Wars i 10 serii Marvel, a także 15 seriali akcji z , Animation i Pixar, 15 pełnometrażowych ów fabularnych z Disney, Disney Animation i Pixar, do którego zostaną dodane treści premium, a które zostaną opublikowane w kinach lub w kanałach linearnych przed dołączeniem do usługi przesyłania strumieniowego. 

Do tego wszystkiego zostanie dodany skok do Europy i na kilku rynkach międzynarodowych 23 lutego 2021 r. jako w pełni zintegrowana część Disney +, z własną marką i nową kolekcją renomowanych seriali rozrywkowych, filmów i dokumentów. Co więcej, podwajając tym samym katalog treści dostępnych dla subskrybentów Disney +.

Ale jakby to nie wystarczyło, aby przyciągnąć nowych subskrybentów, wciąż jest tego więcej. I chociaż firma nie wdała się w szczegóły, jaki dokładnie będzie katalog, który będzie miał Star, prawda jest taka, że ​​międzynarodowemu skokowi tej marki będzie towarzyszyć zaangażowanie w lokalne treści. 

W rzeczywistości firma poszukuje obecnie menedżera na stanowisko kierownika produkcji oryginalnych scenariuszy w Iberii ( i ), który ma doświadczenie w opracowywaniu i produkcji treści fabularnych. 

Dyrektor produkcji, który przygotuje scenariusz, będzie współpracował z wiceprezesem ds. Produkcji i skoncentruje się na Disney + i Star, za pośrednictwem których będą udostępniane te lokalne treści. 

Oczekiwanie

Firma dostosuje się zatem do oczekującego konta, które ma nie tylko w Hiszpanii, ale także na innych rynkach, sześć miesięcy po uruchomieniu, a tym samym podąża śladami innych marek, takich jak Netflix, HBO, Amazon i Starz, które już stawiają na lokalne treści aby przyciągnąć nowych subskrybentów.

Wszystkim jednak zajęło trochę czasu, zanim uruchomili swoje pierwsze lokalne produkcje. Netflix, który pojawił się w Hiszpanii w 2015 roku, czekał prawie dwa lata na premierę swojego pierwszego oryginalnego serialu w Hiszpanii, Las chicas del cable (Telefonistki) , którego premiera odbyła się w kwietniu 2017 roku.

W przypadku Amazon Prime Video, które pojawiło się pod koniec 2016 roku, nie wydała jeszcze oryginału – zrobi to za kilka dni wraz z premierą El Cid – choć postawiło na ekskluzywne serie, takie jak Pequeñas Coincidencias, którego premiera odbyła się w 2018r.

Wreszcie Starzplayz ogłosił niedawno dwa projekty w Hiszpanii: Nacho Vidal, una industria XXXL, kierowany przez Bambú Producciones i La Claqueta PC oraz Express , thriller wyprodukowany przez The Mediapro Studio i stworzony przez uznanego scenarzystę Ivána Escobara ( Vis do Vis).

Tym, który nigdy nie rozpoczął lokalnych produkcji, był Sky España, który drogo zapłacił za swoją strategię, zamykając się na początku września, po trzech latach nieustannej walki o zdobycie udziału w rynku od wielkich internetowych gigantów.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź