Sonora, la historia de una herida abierta fot. materiały promocyjne

przybywa z filmem poruszającym temat ksenofobii w latach 30. XX wieku w północnym Meksyku


6 września , zostanie wydany meksykański ” w reżyserii Alejandro Springalla , opowiadający o ksenofobii, zjawisku, które wcią żwywiera wpływ na współczesne społeczeństwa. Fabuła rozgrywa się w 1931 r., kiedy to Chińczycy zostają wydaleni z Sonory, a Stany Zjednoczone deportują Meksykanów, zamykając granicę. Aktorka jest częścią obsady i opowiada w wywiadzie, że opinia publiczna znajdzie historię otwartych ran.

„ Ma to znaczenie na poziomie klasycyzmu i rasizmu w Meksyku, ponieważ mówi o problemie ksenofobii z Chińczykami w latach 30. XX wieku i jest to sytuacja w kraju, o której nie dyskutowano. Jest to holokaust podobny do tego, co Niemcy zrobili z Żydami, ale my tutaj z Chińczykami. Mówi o procesie dyskryminacji, który reprezentuje również wydarzenie, które dzieją się teraz na świecie i nazywa się „aporofobią”, która jest odrzuceniem lub strachem przed biednymi ”- mówi aktorka.



Giovanna wciela się w „Almę”, nietypową kobietę przez te lata, by radzić sobie z wolnością i robić rzeczy, których kobiety w tym czasie nie były winne zgodnie z regułami społecznymi. „Była jedną z niewielu kobiet, które umiały prowadzić samochód i podróżowała z mężem po całym świecie. Była kobietą, która nie miała dzieci, nosiła spodnie i prowadziła samochód, i która w tym czasie była nienormalną kobietą, ponieważ wszyscy w tym czasie mieli dzieci i spędzali czas w domu. ”

W różnych aspektach kina

Giovanna jest nie tylko uznaną aktorką, jest także reżyserem i scenarzystką, brała udział w projektach takich jak „ Ramona ”, jej debiutancka opera, a w 2014 roku zagrała także w “Escuela para seductores ”, filmie, który nie został jeszcze wydany. Pracowała także w telewizji.”.

„Bycie reżyserem było konsekwencją. Aktorka czeka na telefon i nie mogłam się tego doczekać. Bardzo jasno wiedziałam, że chcę poświęcić się filmowi, ale niekoniecznie musiałam być aktorką, ponieważ naprawdę podoba mi się cały proces tworzenia ów w ogóle. Postanowiłem studiować w Centrum Szkoleń Kinematograficznych (CCC) i dlatego zacząłem być reżyserem, ponieważ dałam swoje scenariusze komuś, kto je sfilmuje, ale ponieważ nikt ich nie sfilmował, zrobiłam to, i stąd „Ramona”, który miał wiele międzynarodowych nagród ”.

Ale powiedziała również, że boi się, że zobaczą ją tylko jako reżysera. „Bałem się, że nie odezwą się do mnie ponownie, i zacząłem szukać roli, ale teraz obawiam się, że nie będę ponownie reżyserem. To dziwna rzecz, ale hej, proszę bardzo .

Co ją czeka

Jeśli chodzi o nowe projekty Giovanny, wyróżnia się „ El juego de las llaves – Kluczowa gra”, która jest już dostępna na Amazon Prime, a także jest częścią „ La negociadora ” Claro Video, w którym dzieli się sceną z Bárbara Mori i Kariną Gidi. Ponadto w listopadzie film „ Los trapos sucios se lavan en casa ” z Arath de la Torre.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź