„Berlín” spin-off „La Casa de Papel” Zdjęcie: Instagram @lacasadepapel

To reklama „Berlin” wyprodukowana w Hiszpanii, która „eksplodowała” w sieciach społecznościowych


Intryga na koniec roku w hiszpańskiej telewizji


Podczas sylwestrowego odliczania na antenie , wydarzenia organizowanego w hiszpańskiej telewizji, widzowie zostali zaskoczeni dodatkową dawką intrygi i emocji.

Marki Estrella Galicia i  połączyły siły, aby stworzyć innowacyjną i wciągającą akcję marketingową, której celem była serialu „Berlín”.

Strategia reklamowa skupiała się na intrygującej zagadce: kradzieży naszyjnika podczas popularnego programu telewizyjnego.



Marka piwa, jako sponsor wydarzenia od 2012 roku, zdecydowała się wykorzystać ten zasób narracyjny, aby zwrócić uwagę na swoją markę oraz wyprodukowany przez „Berlín”, w którym wciela się w rolę Berlina w „” ”.

Ten moment nadszedł podczas ogłoszenia emitowanego po toaście noworocznym. Ta , nakręcona w czasie rzeczywistym podczas przerwy na reklamy, pokazała zdenerwowanie Cristiny Pedroche z powodu zniknięcia naszyjnika.

Następnie, po wyjściu na przerwę reklamową, grany przez zaskoczył wszystkich, występując jako część ekipy cateringowej, niosąc wiaderko z lodem z butelkami Estrella Galicia.



Na koniec, bezpiecznie w windzie, bohater najpierw wyjął butelki, a następnie ujawnił skradziony naszyjnik, mówiąc: „Nie jestem piwoszem, ale to… To będzie smakowało świetnie”.

Kreatywna agencja marketingowa

Za akcję marketingową odpowiedzialna jest agencja Carmelo y Willy (CYW), która stworzyła efektowną i wciągającą strategię reklamową.

Za planowanie mediów odpowiedzialna była firma Havas Media, która odpowiadała za odpowiednie rozpowszechnienie kampanii w mediach.

Wszystko dlatego, że podczas Chimes ogłoszono premierę specjalnej edycji 50 milionów butelek z wizerunkiem serii inspirowanej postacią z „”.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź