Do nowości zapowiedzianych na rok 2025 zalicza się trzecie wydanie La Casa de los Famosos México oraz powrót El Chavo i El Chapulín Colorado na Las Estrellas, a teraz także w ViX
TelevisaUnivision México zorganizowało wydarzenie Upfront 2025, podczas którego zaprezentowano portfolio treści rozrywkowych, sportowych i informacyjnych na przyszły rok w ramach koncepcji Incontenible. Do nowości zapowiedzianych na rok 2025 zalicza się trzecie wydanie La Casa de los Famosos México oraz powrót El Chavo i El Chapulín Colorado w gwiazdach, a teraz także w ViX.
Firma podkreśliła swoją zdolność do bycia liderem w zakresie produktów wysokiej jakości, różnorodności formatów i wieloplatformowości o niezrównanym zasięgu w Meksyku, utrzymując swoje zaangażowanie w wykorzystanie i rozwój nowych technologii w celu poprawy kontaktu z odbiorcami i strategii marketingowych.
Emilio Azcárraga Jean, prezes zarządu Grupo Televisa, przedstawił nowego dyrektora generalnego TelevisaUnivision, Daniela Alegre, i zauważył, że: „Zmieniliśmy nasze coroczne wydarzenie Upfront w najważniejsze wydarzenie w branży treści w naszym kraju”.
„TelevisaUnivision jest wyjątkowa. Świat się zmienił, zmienił się krajobraz, my też ewoluowaliśmy, jesteśmy w czołówce innowacji technologicznych. Mogę jednak powiedzieć, że jedno się nie zmieniło: ludzie chcą unikalnych treści, a my mamy najlepszą, najbardziej rozrywkową i niezrównaną ofertę treści na świecie” – powiedział Daniel Alegre, dyrektor generalny firmy.
Patricia Molina, wiceprezes ds. sprzedaży w TelevisaUnivision México, podkreśliła zaangażowanie firmy w wykorzystywanie najbardziej zaawansowanych technologii w celu oferowania innowacyjnych i wciągających doświadczeń międzymedialnych. „W TelevisaUnivision cenimy zaufanie, jakim rok po roku obdarzali nas widzowie i reklamodawcy, nieustannie dziękując im za wybrane preferencje i potwierdzając nasze zaangażowanie w utrzymanie najbardziej kompletnej wieloplatformowej oferty medialnej w Meksyku” – powiedział.
Najczęściej oglądane treści w TelevisaUnivision México w 2024 r
La Casa de los Famosos w swojej drugiej edycji pobiło własne rekordy będąc globalnym fenomenem medialnym i przekraczając zasięg osiągnięty w 2023 roku, osiągając 213 milionów głosów (+60%), 412 milionów godzin spędzonych na ViX (+73%) , +19 miliardów wyświetleń filmów w sieciach społecznościowych (+259%) i 26,7 miliona obserwujących w sieciach społecznościowych (+63%).
Najchętniej oglądanymi telenoweliami były El Maleficio, Marea de Pasiones i La historia de Juana.
Wiadomości N+ cieszą się największą oglądalnością w Meksyku i zostały uznane przez organizacje międzynarodowe za najszersze i najbardziej sprawiedliwe relacje z procesu wyborczego w 2024 r.
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 osiągnęły ponad 47 milionów widzów, wyłącznie w telewizji otwartej, dzięki ponad 530 godzinom treści w telewizji i jednoczesnej transmisji w ViX.
Transmisje Liga MX i reprezentacji Meksyku docierały do 3 na 4 fanów. Dzięki Mega Box i Box Televisa dotarli do 8 z 10 fanów.
Zaprezentowali widzom jeden ze sportów, który zyskał najwięcej popularności w Meksyku: futbol amerykański, dzięki sojuszowi z ligą NFL w zakresie jego wieloplatformowej transmisji.
W 2025 roku sukcesy będą kontynuowane przez:
Nowe telenowele, które konsolidują przywództwo we wszystkich przedziałach czasowych.
Trzecie wydanie La Casa de los Famosos México.
El Chavo i El Chapulín Colorado znów w Las Estrellas, a teraz także w ViX.
Więcej treści rozrywkowych dla widzów.
Najlepsza oferta piłkarska z prawami do transmisji telewizyjnych dla najpopularniejszych drużyn; 15 z 18 drużyn w ViX; transmisja Ligi Kobiet i Klubowych Mistrzostw Świata; oraz relację z reprezentacji Meksyku w Copa Oro i zmierzającej na mistrzostwa świata w 2026 r.
NFL wyłącznie w otwartej telewizji i ViX: mecze w sezonie zasadniczym, play-offy i Super Bowl LIX. Box Televisa z ponad 30 weekendami z wydarzeniami na żywo, w tym „Canelo”.
N+ z najlepszymi i najszerszymi relacjami z każdego wydarzenia o znaczeniu krajowym i międzynarodowym, umacniając się jako medium informacyjne o największym zasięgu wieloplatformowym w Meksyku i najczęściej oglądanym kanale informacyjnym w języku hiszpańskim na YouTube.