Intryga na koniec roku w hiszpańskiej telewizji
Podczas sylwestrowego odliczania na antenie Antena 3, wydarzenia organizowanego w hiszpańskiej telewizji, widzowie zostali zaskoczeni dodatkową dawką intrygi i emocji.
Marki Estrella Galicia i Netflix połączyły siły, aby stworzyć innowacyjną i wciągającą akcję marketingową, której celem była promocja serialu „Berlín”.
Strategia reklamowa skupiała się na intrygującej zagadce: kradzieży naszyjnika podczas popularnego programu telewizyjnego.
Marka piwa, jako sponsor wydarzenia od 2012 roku, zdecydowała się wykorzystać ten zasób narracyjny, aby zwrócić uwagę na swoją markę oraz wyprodukowany przez Netflix serial „Berlín”, w którym Pedro Alonso wciela się w rolę Berlina w „La Casa de Papel” ”.
Ten moment nadszedł podczas ogłoszenia emitowanego po toaście noworocznym. Ta reklama, nakręcona w czasie rzeczywistym podczas przerwy na reklamy, pokazała zdenerwowanie Cristiny Pedroche z powodu zniknięcia naszyjnika.
Następnie, po wyjściu na przerwę reklamową, Berlin grany przez Pedro Alonso zaskoczył wszystkich, występując jako część ekipy cateringowej, niosąc wiaderko z lodem z butelkami Estrella Galicia.
Na koniec, bezpiecznie w windzie, bohater najpierw wyjął butelki, a następnie ujawnił skradziony naszyjnik, mówiąc: „Nie jestem piwoszem, ale to… To będzie smakowało świetnie”.
Kreatywna agencja marketingowa
Za akcję marketingową odpowiedzialna jest agencja Carmelo y Willy (CYW), która stworzyła efektowną i wciągającą strategię reklamową.
Za planowanie mediów odpowiedzialna była firma Havas Media, która odpowiadała za odpowiednie rozpowszechnienie kampanii w mediach.
Wszystko dlatego, że podczas Chimes ogłoszono premierę specjalnej edycji 50 milionów butelek z wizerunkiem serii inspirowanej postacią z „La Casa de Papel”.