Bad Bunny wkracza w lato w nowej reklamie Pepsi


Portorykańska artystka zostaje w nowym miejscu uprzejmym ratownikiem


 zmienił styl ze światowej supergwiazdy na ratownika basenowego w swojej pierwszej w historii reklamie Pepsi, która została wyemitowana 1 czerwca. 

Wyreżyserowany przez Dave’a Meyersa i współreżyserowany przez Mię Barnes, z choreografią Sherrie Silver, 90-sekundowy spot pokazuje portorykańskiego rapera z widokiem na wspólny basen, gdzie wszyscy są zmęczeni i wyczerpani letnimi upałami. Próbując rozruszać atmosferę, odkrywa, że ​​jego najnowszy singiel „Where She Goes” z łatwością podkręca imprezę po otwarciu butelki Pepsi. 

o tematyce letniej jest częścią najnowszej kampanii Pepsi „Press Play On Summer” z Apple Music, która oferuje nowym i zakwalifikowanym powracającym subskrybentom do trzech miesięcy bezpłatnego, nieograniczonego słuchania muzyki na platformie do strumieniowego przesyłania muzyki. Kampania, dostępna w USA i , obejmuje również ponad 100 000 nagród błyskawicznych oraz możliwość podróżowania z zakupem wybranych limitowanych edycji napojów PepsiCo.

„Pepsi ma bogate doświadczenie w tworzeniu reklam w kultowym stylu teledysków z udziałem największych światowych artystów – od Britney Spears po Raya Charlesa, od Madonny po Dr. Dre, od Beyonce po Chloe Bailey i wielu innych” — powiedział Todd Kaplan, dyrektor ds. Pepsi w oświadczeniu. „Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani powitaniem w rodzinie Pepsi w jego własnym miejscu, wprowadzając wszystkie letnie klimaty swoim najnowszym utworem „Where She Goes”. Ta piosenka jest już ścieżką dźwiękową lata, więc jest to doskonały sposób na rozpoczęcie naszego programu Press Play on Summer, który daje fanom do trzech darmowych miesięcy Apple Music z każdą 20-uncjową lodowatą Pepsi”.

Obejrzyj nową reklamę Pepsi.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź