Cinq Music: Wytwórnia skupi milionową inwestycję na latynoskich talentach


zwróciła uwagę, że wpływ jej inwestycji w Ameryce Łacińskiej znajdzie odzwierciedlenie we wzmocnieniu niezależnego przemysłu w wielu gatunkach


i dystrybutor z siedzibą w Los Angeles,  Group, poinformowała, że ​​otrzymała dodatkowe 100 milionów dolarów od GoDigital Media Group. Są to środki, dzięki którym planuje rozszerzyć swoją obecność na rynku latynoskim, przy czym Meksyk jest jednym z głównych krajów do rozwijania projektów w sektorze muzycznym i rozrywkowym.

W swoim oświadczeniu podkreślił, że jako wytwórnia płytowa osiągnęła ważną pozycję międzynarodową z biurami m.in. w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Kolumbii, Argentynie i Korei Południowej, a ponadto promowała swój katalog z ponad 40 tysięcami piosenek w wykonaniu takich artystów jak m.in. Anuel AA, Arcangel, Bad Bunny, Daddy Yankee, Fuerza Regida, Natanael Cano.

Cinq Music zaznaczył, że wpływ inwestycji w Ameryce Łacińskiej znajdzie odzwierciedlenie we wzmocnieniu niezależnego przemysłu w wielu gatunkach i generowaniu miejsc pracy w sektorze rozrywki, odnosząc się do tego, że w ostatnim roku firma wykazała wzrost o 30 proc., co zaowocowało 27,5% wzrostem zatrudnienia w krajach takich jak Kolumbia i Meksyk, a także otwarciem nowego biura w Argentynie.

„Jak wiemy, wydanie nowego albumu ma znacznie większy efekt niż tylko artysta wypuszczający swoją muzykę. Otwiera się szeroka gama możliwości, od grafików i reżyserów wideo, po lokalizacje koncertowe i promotorów. Obserwujemy eksplozję kreatywnych społeczności w Ameryce Łacińskiej i to wspaniała rzecz, której chcemy być częścią” – powiedział Barry Daffurn, prezes i współzałożyciel wytwórni Cinq Music Group.

Meksyk, kluczowy rynek

Wytwórnia Cinq Music podkreśliła, że ​​Meksyk jawi się jako jeden z najważniejszych krajów w ich planach pozycjonowania i ekspansji, przypominając, że poprzez gatunki związane z meksykańskim regionem osiągnął ważne projekty dla firmy, podkreślając w szczególności sukces osiągnięty z „Corridos Tumbados”, autorstwa Natanaela Cano, produkcji z blisko ponad 190 milionów streamów na Spotify, podczas gdy piosenka „Ella” znalazła się w pierwszej trójce najczęściej słuchanych utworów na tej platformie w 2019 roku.

„Meksyk jest jednym z terytoriów, gdzie jego jest najchętniej słuchana, a miastami, w których ma najwięcej fanów, są CDMX, Guadalajara i Puebla” – stwierdził Cinq Music, który podczas ogłaszania swojej inwestycji przypomniał, że jest to trzecia runda znaczących transakcji, które otrzymują etykietę po tych z 2017 i 2019 roku. GoDigital Media Group prowadzi tę inwestycję w Cinq Music Group, mając również wsparcie Bank of America, East West i Union Bank, które uzupełniają konsorcjum.

„Pierwszy album, który wydaliśmy pod szyldem Cinq Music, był albumem reggaetonowym i od tego czasu rynek latynoski jest jedną z naszych najpopularniejszych linii biznesowych. To był zaszczyt być częścią eksplozji muzyki latynoskiej na całym świecie i nadal będzie to jeden z głównych obszarów naszej działalności w przyszłości” – skomentował Barry Daffurn.

Wytwórnia ujawniła, że ​​środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na pozyskiwanie i tworzenie muzycznej własności intelektualnej w postaci nagrań i wydawnictw, co będzie napędzać jej wzrost zarówno aktywów, jak i działalności w regionie.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź