Pienso en ti fot. Telvisa

Po jeździe bez hamulców zapewniają, że chemia między Dulce Maríą i Davidem Zepedą pomogła podnieść publiczność…


, które miało premierę kilka tygodni, długo nie miało dobrych notowań w Meksyku i przysparzało Televisie kłopotów, ale sytuacja się poprawiła.

Według raportu firmy konsultingowej Nielsen IBOPE México, 24 kwietnia 2023 r.  dotarła do 2,9 mln widzów, tym samym prawie podwajając Exaltlón México, który jest nadawany w głównym konkursie Azteca Uno.

Nie tylko przebiła program telewizyjny Azteci, ale także poprawiła własne wyniki, które wychodziły dotąd na poziomie od 2,5 do 2,6 mln widzów.


Pienso en ti fot. TelevisaUnivision (1)
fot. (1)

Chociaż wzrosła to Pienso en Ti wciąż jest daleko od El Amor Invencible, telenoweli, która jest nadawana na tym samym kanale, ale godzinę później.

Melodramat Juana Osorio przekracza trzy miliony widzów, co czyni go najczęściej oglądanym w czasie największej oglądalności Las Estrellas i konkursu na Azteca.

Pamiętajmy, że Pienso en Ti zakończy się w czerwcu, by ustąpić miejsca nowej odsłonie serii Vencer autorstwa Rosy Ocampo: Vencer la Culpa, melodramatu z udziałem znakomitych ów.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź