Ha-Ash znajduje się w tym utworze z muzyczną podstawą z nutą mariachis i folku
Siostry Hanna i Ashley kontynuują przygotowania do ukazania się swojego kolejnego albumu i przy tej okazji śpiewają z intuicją w nowej piosence zatytułowanej „Si Yo Fuera Tú” , w której odzwierciedlają się poprzez tekst i wideo, jak to kobiety mają szósty zmysł, aby wiedzieć, czy są (lub nie) we właściwym związku.
W ten sposób najważniejszy duet młodzieżowy w Ameryce Łacińskiej, Ha-Ash, znajduje dla tej piosenki muzyczną bazę z nutką mariachis i folku, osiągając dzięki temu połączeniu wyjątkową, zabawną i skoczną piosenkę.
Nowy teledysk i album we wrześniu
Z drugiej strony, wideo wyreżyserował słynny reżyser Nuno Gomes i został on nakręcony w sekwencji, bez ani jednego cięcia ani montażu. Historia opowiada o dziewczynie, która miała toksyczny związek miłosny, w którym chłopak był jej niewierny i wraz z postępem filmu odkrywamy, że dziewczyna postanawia dać mu drugą szansę, ale doceniamy również jej wspomnienia i to, jak te określiły jej ostateczną decyzję. Hanna i Ashley są obecne jako świadkowie tej relacji, zawsze wspierając bohaterkę.
W marcu zeszłego roku dziewczyny z Ha-Ash wydały pierwszy singiel z tej produkcji „Lo que un hombre debería saber” , który osiągnął 1 miejsce na liście Pop Radio Chart i utrzymywał się na tej pozycji przez kilka kolejnych tygodni, a następnie „Mejor que te acostumbres”, „Serías tú” (piosenka z okazji dnia matki) i obecny singiel „Supongo que lo sabes” , które łącznie zgromadziły ponad 18 milionów streamów i ponad 30 milionów wyświetleń. Wszystkie te piosenki są częścią nowego albumu, który ukaże się we wrześniu.
Nowy album jest następcą „30 de Febrero” , produkcji, z którą zagrali ponad 150 całkowicie wyprzedanych koncertów w Stanach Zjednoczonych, Europie, Meksyku, Ameryce Środkowej i Południowej. Ustanowiły także rekordy frekwencji w największych i najbardziej charakterystycznych miejscach w 15 krajach. Tylko na Facebooku, Twitterze i Instagramie mają ponad 23 miliony obserwujących, nie licząc prawie 10 milionów subskrybentów na platformach streamingowych.