Portorykański Bad Bunny stał się artystą odnoszącym największe sukcesy na świecie na wszystkich obecnie platformach muzycznych w tę niedzielę
W ten sposób portorykański artysta miejski wyprzedza The Weeknd na liście punktów „Global Digital Artist Ranking”, według strony rankingu muzycznego.
Lista obejmuje platformy Apple Music, Spotify, iTunes, YouTube, Shazam i Deezer.
I według wspomnianej listy Bad Bunny ma 3942 punkty, a The Weeknd 3924.
Za nimi plasują się Ed Sheeran, Adele, Taylor Swift, Justin Bieber, Dua Lipa, Doja Cat, a także portorykański Rauw Alejandro i Stephanie Beatriz.
3942 punkty Bad Bunny zostały zsumowane z Apple Music (1604), Spotify (1759), iTunes (16), YouTube (349), Shazam (22) i Deezer (192).
Według strony rankingu na kworb.net, drugi album Bad Bunny, „YHLQMDLG (Yo Hago Lo Que Me Dé La Gana), jest numerem jeden w Apple Music w Boliwii, Kostaryce, Ekwadorze, Salwadorze, Nikaragui, Paragwaju i Peru.
Podobnie singiel „Lo Siento BB”, przy którym współpracował z meksykanką Julietą Venegas i z Tainy, jest numerem jeden na Spotify w ośmiu krajach: Dominikanie, Salwadorze, Gwatemali, Hondurasie, Meksyku, Nikaragui, Panamie i Paragwaju.
Inni portorykańscy artyści, którzy pojawiają się na tej liście to Lin-Manuel Miranda (22), Farruko (33), Jhay Cortez (39), Anuel AA (58), Myke Towers (65), Mora (94) i Justin Quiles (99). ).