Motyw „fresku” Ventino reprezentuje ich wizję jako żeńskiego zespołu
Dzięki sześcioletniemu doświadczeniu w branży muzycznej, dziewczęcy zespół Ventino ugruntował swoją pozycję wśród młodzieży, oferując awangardowy pop, w którym esencja czterech członków jest nasycona (Juliana Pérez Bejarano odeszła w zeszłym roku), ale także tam, gdzie wyróżniają się nowe prądy dźwiękowe.
Camila, Makis, Natalia i Olga promują swój singiel „Esta vez”, świeżą piosenkę, w której bronią swojej muzycznej tożsamości i cenią każdą minutę, która ma miejsce po przejściu przez skomplikowane chwile, takie jak kwarantanna i odejście piątego członka zespołu, Juliany.
„Minęło sześć lat nauki, wielu doświadczeń i wielu chwil, które sprawiły, że osiągnęliśmy to, co próbujemy osiągnąć dzisiaj, gdzie doskonałym przykładem jest „Esta vez”, to był bardzo przyjemny proces. Chociaż zawsze było nam bardzo jasne, że bardzo lubimy pop, chcemy przełamać stereotyp, że skoro jesteśmy Kolumbijczykami, to zajmujemy się muzyką miejską, że robiliśmy to, ale też zawsze zachowujemy ten świat popu, który jest w nas ”, mówi Natalia.
Wyznaje również, że po przerwie, jaką miał cały świat, jako zespół ponownie przemyśleli to, co chcieliby robić w najbliższej przyszłości, biorąc pod uwagę to, jak chcieli się zobaczyć ze sobą i jaką muzykę chcieli wydać, a ten utwór „Esta ve” bardzo dobrze oddaje ich wizję: Bycie silnymi dziewczynami, które wspierają się nawzajem; i właśnie to chcą przekazać swojej publiczności.
„Słowo, które najlepiej definiuje ten nowy etap to: autentyczność, jesteśmy tak autentyczne, jak to tylko możliwe w naszym brzmieniu i w naszych tekstach, a wszystko to mówi o ewolucji sprzed wielu lat, zaczynaliśmy jako bardzo młode dziewczyny, jesteśmy jeszcze bardzo młode, ale tak, nastąpiła zmiana w naszym sposobie myślenia, w żyjącej miłości i pisaniu piosenek ”- podsumowuje Olga.