Guaynaa pokazuje swoją miłość do Meksyku z „Monterrey” i opowiada o swojej miłości do Lele Pons


potwierdził, że jego nowy album ukaże się przed latem 2021 roku i będzie zawierał równowagę między muzyką alternatywną a miejską


Dla piosenkarza z Puerto Rico, Guaynaa, Meksyk był platformą do rozwoju jego kariery od początków do dnia dzisiejszego i uczynił go jednym z najbardziej znanych artystów miejskich, z największą liczbą reprodukcji na platformach muzycznych. Z tego powodu wykonawca postanowił pokazać swoje przywiązanie do tego kraju piosenką , która podkreśla różne aspekty meksykańskiej kultury i historii, ale nie traci jego portorykańskiej istoty.

„To bardzo interesująca kombinacja, ponieważ usłyszałem piosenkę, która zainspirowała mnie do zrobienia czegoś wizualnego, radosnego i humorystycznego, ale jednocześnie nadałem temu wojowniczy ton, aby piosenka miała tę równowagę. Zacząłem myśleć o Pancho Villa, który był rewolucjonistą, wojowniczą postacią, ale jednocześnie żartobliwą, lubił żartować swoim ludziom, miał 26 dzieci. Pan Doroteo Arango nie był łatwy, więc powiedziałem, że możemy to zmieszać i stworzyć niepowtarzalny niuans,” wyjaśnił w wywiadzie dla Publimetro.

 skomentował, że to jedno z jego ulubionych miast, w którym ma wielu przyjaciół z branży muzycznej.

„Gdy pierwszy raz pojechałem do Monterrey wspiąłem się na Cerro de la Silla i było to imponujące, bo z hotelu, w którym byłem, wyglądało to bardzo imponująco. Mam tam znajomych muzyków i bardzo ich doceniam,. To bardzo serdeczni ludzie, tacy jak Toy Selectah z Control Machete i przyjaciel, który darzy mnie całym szacunkiem i podziwem” – powiedział.

Młody 28-letni podkreślił również, że nie jest improwizowany z kultury meksykańskiej, ponieważ jedną z jego pasji jest historia.

„Do teledysku do tej piosenki dostaliśmy hacjendę w Morelos, wykonaną przez Hernana Cortésa dla swojego syna, dobrze zinternalizowaną, nie tylko to, co zostało nagrane i co wykonaliśmy z piosenką, ale także to, co oznacza hacjenda dla meksykańskiej historii a dla mnie to, że pasjonuję się historią Ameryki Łacińskiej. W Puerto Rico podbili nas również Hiszpanie, więc mamy wiele podobieństw do Meksyku w architekturze, zabytkach, jedzeniu i ta piosenka pomogła mi odżywić się wiedzą i duszą meksykańskiej kultury, która jest piękna” – powiedział.



Ale to nie wszystko, ponieważ obecnie Guaynaa potwierdził, że jest bardzo zakochany w piosenkarce i influencerceLele Pons, z którą jest w związku od kilku miesięcy.

„Jesteśmy dwojgiem ludzi, którzy rozumieją swoje potrzeby, ponieważ żyjemy w tym samym świecie rozrywki. Jest super skuteczną, pracowitą kobietą i jest też piękna. Sam jestem diabłem tasmańskim, ale kiedy jestem z nią, zapominam o wszystkim, Muszę upewnić się, że czuje się dobrze, otrzymuje terapie i jest na bieżąco ze wszystkim, co ma z jej sylwetką i przygotowaniem do pracy, więc to poczucie odpowiedzialności, które daje mi, gdy jestem z nią jest wspaniała, ponieważ sprawia, że ​​dojrzewam jako istota ludzka i jako mężczyzna” – zapewnił.



Guaynaa podkreślił również, że ten 2021 rok wydaje się lepszy niż kiedykolwiek, ponieważ ukaże się jego kolejny materiał płytowy. „Jestem u szczytu kariery i chcę iść wyżej” – powiedział.

Sukces. Portorykańczyk ma ponad 915 milionów wyświetleń swoich ów i 19 milionów słuchaczy miesięcznie na Spotify.

TIK Tok. Guaynaa podbił tę sieć społecznościową wraz ze swoją dziewczyną , w której ma już 2,6 miliona obserwujących.



WSPÓŁPRACE GUAYNAA …

Guaynaa i Lele Pons zdołali stworzyć nieubłagany duet, podbijając platformy cyfrowe z tematem Se te nota, który ma już 202 miliony wyświetleń w Spotify i 278 milionów wyświetleń na YouTube.

Sebastian Yatra 

Kolumbijczyk Sebastián Yatra i Portorykańczyk zdołali połączyć swoje style z motywem Chica ideal, inspirowanym piosenką Quiero una chica z Latin Dreams .

Cauty 

Guaynaa dołączył do swojego rodaka Cauty w utworze Chicharrón , który ma już 221 milionów wyświetleń na YouTube, gdzie łączy różne miejskie rytmy, takie jak reggaeton i rap.

Rebota 

Dzięki tej piosence Guaynaa stała się znany na całym świecie, ponieważ od czasu premiery piosenka stała się trendem w sieciach społecznościowych i ma obecnie 170 milionów wyświetleń w Spotify.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź