Zespół publikuje na swoim koncie na Twitterze krótki film, który wzbudza sensację wśród fanów. Co to oznacza?
Od lat spekuluje się o możliwym powrocie zespołu RBD, który przez ponad dekadę zapełniał stadiony, sprzedał miliony płyt na całym świecie i podobno w najbliższych dniach ten długo oczekiwany powrót nadejdzie.
To właśnie poprzez oficjalne konto zespołu ogłoszono możliwy powrót w zaledwie 15-sekundowym wideo .
Po opublikowaniu klipu sieci społecznościowe i fani sprawili, że grupa stała się popularnym trendem, ponieważ grupa uruchomiła również konto na Twitterze i do południa w ten piątek miała już ponad 65 tysięcy obserwujących we wspomnianej sieci społecznościowej.
Relacja grupy składającej się z Maite Perroni, Anahi, Dulce María, Poncho Herrery, Christiana Cháveza i Christophera Uckermana uruchomiła reklamę w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.
„Ich modlitwy zostały wysłuchane… wkrótce”, czytamy w komunikacie, w którym pojawia się telewizor ze zniekształconym sygnałem, a w tle słychać piosenki „Save me” i „Rebelde”.
Jak dotąd klip ma ponad 1 200 000 odsłon, podczas gdy wersja portugalska przekroczyła już 600 000, a angielska – 400 000.
Chociaż wielu ma nadzieję, że powrót zespołu jest nieuchronny, to ogłoszenie może wynikać również z pojawienia się dyskografii zespołu na platformach muzycznych, takich jak Spotify, Deezer i Apple Music, ponieważ chociaż zespół powstał w 2004 roku, ich materiał nigdy nie był on dostępny w tych usługach, ponieważ nie osiągnięto porozumienia między Televisą, firmą, która utworzyła grupę, a Universal Music, które dystrybuowało fizyczny materiał RBD.
Moze też oznaczać na przykład dodatkowy dokument o grupie lub inne materiały dotąd niepublikowane. Czego się spodziewacie?
Oby faktycznie wrócili na scenę 🙂