Kilka reklam z udziałem aktora jako dziecka wywołało furorę w sieciach społecznościowych
Do dziś Mario Casas jest jednym z najbardziej oklaskiwanych aktorów na hiszpańskiej scenie, dzięki tytułom, jak A Tres Metros Sobre El Cielo (Trzy metry nad niebem), El Fotógrafo de Mauthausen (Fotograf z Mauthausen) czy serie takie jak Instinto, w których dzielił obsadę ze swoim młodszym bratem Óscarem Casasem .
Jednak na długo przed objęciem ważnych głównych ról Mario Casas musiał wykuć dla siebie niszę w świecie aktorskim w miejscu, w którym zaczyna wielu aktorów: reklamy. I pojawiło się kilka reklam, w których Mario Casas po raz pierwszy wystąpił w telewizji, co sprawiło, że wielu zaniemówiło na portalach społecznościowych i dzięki czemu jego obecni fani odkryli niezbyt znaną twarz aktora.
Spoglądając chwilę wstecz, dokładnie do lat dziewięćdziesiątych, znajdujemy jedną z najczulszych interpretacji Mario Casasa jako dziecka i jedną z tych, które wywołały najwięcej uśmiechów wśród jego fanów. To spot Telepizzy, w którym zagrał w specjalnej promocji, w której wraz z dostawą do domu dali Ci nic więcej i ni mniej, ni więcej, tylko film Stevena Spielberga na VHS! Format, który praktycznie zniknął, co podkreśla, nawet bardziej, że minęło kilka dziesięcioleci, odkąd można go było zobaczyć w telewizji.
Ale to nie koniec. Ten bardzo młody aktor pojawił się także w reklamie Renfe w 1995 roku. Występ telewizyjny, w którym Mario Casas, kiedy miał zaledwie 9 lat, pojawia się w towarzystwie swojej siostry Sheili i znanego Naima Thomasa! A dla tych co nie wiedzą, chodzi o to, że jest to uczestnik pierwszej edycji Operación Triunfo. Co za niespodzianka!
Nie ma wątpliwości, że kariera aktora rosła w siłę i od najmłodszych lat potrafił zademonstrować swoją swobodę przed kamerą. Wśród najnowszych projektów Mario Casasa jest El Practicante, film, do którego właśnie zaprezentował zwiastun, a jest to nowy thriller Netflix, w którym pojawia się jako główny bohater i który, sądząc po zapowiedzi, ma niewiele wspólnego z jego dotychczasowymi rolami. Filmu będziemy mogli zobaczyć od 16 września na Netflix.