Kolumbijski artysta przekazuje wyzwanie dla swoich fanów w sieciach społecznościowych
Maluma mówi „Que chimba” w środku pandemii koronawirusa .
Kolumbijski gwiazdor opublikował wideo swojego nowego singla na kanale na YouTube i Instagram Live, a także wyzwanie, w którym zaprasza swoich fanów, aby pozostali w domu podczas kryzysu.
Film został wyreżyserowany i wyprodukowany przez Malumę wraz z dyrektorem kreatywnym i fotografem Tesem (Cesar Pimienta) i pokazuje piosenkarza, który podczas tej piosenki porusza się po różnych ulicach Pragi i Monachium. Został on nagrany za pomocą telefonu komórkowego między lutym a początkiem marca, w połowie trasy koncertowej Malumy po Europie, która została przerwana przez wirusa.
Po powrocie do domu Maluma i jego fundacja El Arte de los Sueños współpracują z ludnością Antioquia w Kolumbii, dostarczając jedzenie w celu przezwyciężenia kryzysu przez COVID-19. Fundacja przekazała również sprzęt medyczny, maski na twarz, rękawiczki i mundury jednorazowe różnym szpitalom w regionie.
Maluma i El Arte de los Sueños proszą ludność o pozostanie w swoich domach poprzez wyzwanie „ Qué chimba quedarse en casa ”, które ma na celu uczynienie kwarantanny bardziej zabawną. Należy dodać do tego hashtag #QueChimbaQuedarseEnCasa.
W Kolumbii „chimba” ma kilka znaczeń. Może odnosić się do osoby, która lubi słuchać cumbia villera i ubiera się w niechlujny sposób. Może to również oznaczać, w zależności od kontekstu, że coś jest dobre lub złe.