Popularność meksykańskiej aktorki wzrosła dzięki tej zabawnej aplikacji na urządzenia mobilne, która zbliżyła ją do młodszej publiczności.
Jeśli ktoś wie, co to znaczy odnaleźć się na nowo w czasach kryzysu, to Erika Buenfil . Choć może to zabrzmieć dziwnie, znana meksykańska aktorka znajduje się w jednym z najlepszych momentów swojej kariery po zakończeniu jej umowy na wyłączność z Televisą.
Popularność bohaterki odnoszących sukcesy telenowel, takich jak Amores verdaderos, nie przestaje rosnąć w ostatnich miesiącach dzięki silnej obecności w sieciach społecznościowych. To medium, do którego udało jej się przystosować, jak żadnej innej aktorce swojego pokolenia.
56-letnia aktorka utworzyła kanał YouTube we wrześniu ubiegłego roku, w którym dzieli się prostymi przepisami kulinarnymi, a pół roku później ma już prawie 300 000 obserwujących i ponad 11 764 018 wyświetleń.
Ale Erika stała się nie tylko odnoszącą sukcesy YouTuberką , ale także wskoczyła na pozycję „królowej” TikTok, aplikacji na urządzenia mobilne, która stała się bardzo popularna szczególnie wśród młodych odbiorców i służy do tworzenia krótkich, zabawnych filmików
Aktorka ma prawie 3,5 miliona obserwujących, nawet więcej niż Danna Paola , gwiazda, mająca za sobą międzynarodowy sukces dzięki Elite (Netflix).
Filmy udostępniane przez Buenfil w tej aplikacji są tak zabawne, że zyskały aplauz wielu osób, nawet tych, którzy nie śledzą jej kariery w telenowelach
Ale tak jak otrzymała wiele wiadomości poparcia, od czasu do czasu otrzymuje również negatywną krytykę od tych, którzy uważają, że w jej wieku nie powinna robić takich rzeczy.
„Szczęśliwi ludzie gotują, mają tiktok, przesyłają swoje rutynowe dni, tańczą na przyjęciach domowych, czytają książkę, rzucają wyzwanie Instagramowi, przesyłają memy, rysują marchewki, śpią. Niezbyt szczęśliwi ludzie krytykują wszystkich powyżej ”, przeczytała post, który niedawno opublikowała na Instagramie.
Tak mówi Erika!