Ogłosiła to na swoim Instagramie, a tysiące to polubiło
Mało jest celebrytów, którzy oprócz artystycznej strony, próbują szczęścia jako przedsiębiorcy i biznesmeni, w tym w takich działaniach jak produkcja kosmetyków i perfum. Jedną z nich jest Shakira .
Diva Barranquilla jakiś czas temu wprowadziła na rynek własną linię perfum pod nazwą „Dance”, zapach, który ma już kilka prezentacji, takich jak „Alegría”, „Moonlight” i oryginalny różowy „Dance”.
Z tej okazji i na portalach społecznościowych kompozytorka i tancerka zamieściła zdjęcie przedstawiające ją w eleganckiej sukni galowej, zapowiadające promocję najnowszych perfum z rodziny „Dance” .
To „Dance Midnight”, najnowszy zapach promowany przez piosenkarkę, autorkę tekstów i producentkę, o luksusowym designie inspirowanym postacią piosenkarki i filantropki.
Nie podając dalszych szczegółów i zapowiadając nadchodzącą niespodziankę, ambasador UNICEF skorzystała z okazji, aby zareklamować swój produkt hashtagiem #dancemidnight , który ma już około stu publikacji i setki tysięcy polubień.
Zapach autorki „Servicio de lavandería” to bazowa mieszanka tuberozy i jaśminu, subtelnie zmieszana z nutami kakao, lukrecji i wanilii.
Publikacja partnerki Gerarda Piqué w ciągu kilku godzin wygenerowała już spory ruch wirtualny, gdyż do tej pory zawiera prawie pół miliona polubień i setki komentarzy obserwujących z całego świata.
Wydaje się, że wszystko, czego dotknie Shakira, staje się złotem.