Większość fanów ze wzruszeniem zapamiętała utwór „Salvame”.
RBD zaskoczył swoich lojalnych fanów sieci społecznościowych powrotem ich muzyki na platformę muzyczną Spotify. Ta wiadomość sprawiła, że zaniemówiło tysiące ludzi, którzy śpiewali ich piosenki od najmłodszych lat.
Członkowie grupy, którzy obecnie prowadzą swoją karierę osobno, po raz kolejny podbili swoich fanów z oczywistą bliskością. Dzięki nowym projektom i pomysłom artyści ponownie spotkali się z tymi, którzy widzieli ich rozwój na scenie.
Jednak, jak zwykle na platformach cyfrowych, reakcje obserwujących RBD były szybkie i zalały sieci społecznościowe, takie jak Twitter, gdzie memy i zabawne posty ujawniły mieszane uczucia i emocje odczuwane przez użytkowników.
Pomimo tego, że zespół powstał 16 lat temu, siła lojalności ich fanów jest ewidentna, gdyż 3 września, zaledwie kilka godzin od powrotu list muzycznych meksykańskich artystów, profil liczył już ponad 240 tys. osób.
Zgodnie z oczekiwaniami, jedną z piosenek, która ponownie spotkała się z największym przyjęciem i która wzbudziła najwięcej memów na Twitterze, była „Salvame”, piosenka, którą wykonuje Anahí i która stała się symbolem jej albumów. Kilku fanów przypomniało sobie swoje nastoletnie dni, kiedy słuchali muzycznego projektu i porównali go z tym samym uczuciem, które wywołuje lata później.
Użytkownicy ponownie przeżywali inne tematy, takie jak „Rebelde”, ‘Este corazón’, ‘Algún día’, czy ‘Qué hay detrás’.