José Ron, król Midas z Univision


Meksykański zmienia wszystko, co dotknie, w złoto.


José Ron nie pomylił się, gdy w kwietniu tego roku w wywiadzie dla People en Español powiedział, że jest pewien, że telenowela Te doy la vida poruszy wiele serc podczas emisji w Stanach Zjednoczonych na Univision. „Motyw jest surowy, mocny i dotyka najbardziej wrażliwych włókien” – powiedział słynny meksykański łamacz serc.

Trzy miesiące po tych wypowiedziach dane o widowni mówią same za siebie.

Melodramat wyprodukowany przez Lucero Suáreza jest obecnie najczęściej oglądanym hiszpańskojęzycznym programem w najwyższej oglądalności, z prawie 2 milionami widzów (P2 +).


W miniony wtorek, 21 lipca, seria miała średnio 1 932 000 widzów (P2 +) w porównaniu z 998 000 zarejestrowanymi przez jej najbardziej bezpośredniego konkurenta, reality show Exatlón .

, którą Ron prowadzi z Evą Cedeño, od czasu premiery przewodziła w swoim przedziale czasowym, a od zakończenia tureckiej telenoweli Amor eterno, 13 lipca, pozostaje najczęściej oglądaną serią w hiszpańskiej telewizji.

Dane te nie są zaskakujące, jeśli weźmiemy pod uwagę sukces, jaki odniosły ostatnie melodramaty, które poprowadził na , z których najnowsze to Ringo Rubí .


Te doy la vida
INSTAGRAM JOSÉ RON

Amant, który ma ponad 3 miliony obserwujących na Instagramie, stał się dla sieci swego rodzaju Królem Midasem, wszystko, czego dotknie, zamienia go w złoto, albo jak w jego przypadku, ​​każdy projekt kończy się sukcesem kiedy zgadza się zagrać.

Najczęściej oglądane (21.07.20) :

1. Te doy la vida (): 1,9 millones

2. Médicos (Univision): 1,5 millones

3. Como tú no hay 2 (Univision): 1,4 millones

4. Vencer el miedo (Univision): 1,1 millones

5. Cennet (Telemundo): 1,1 millones

6. Enemigo íntimo (Telemundo): 862 mil

Dane: PRODU

Udostępnij

Zostaw odpowiedź