Ricardo Arjona fot facebook

Ricardo Arjona podpisuje umowę dystrybucyjną z Interscope Capitol Labels Group


Cały katalog i nowe produkcje będą dystrybuowane przez Capitol Labels Group za pośrednictwem jej wytwórni


, gwatemalski i , który zdefiniował muzykę latynoską zarówno poprzez swoje piosenki, które opowiadają codzienne historie za pomocą poetyckich tekstów, jak i długą historię wyprzedanych tras koncertowych, podpisał umowę na wyłączną globalną dystrybucję z Capitol Labels Group. Na mocy nowej umowy podpisanej przez , wytwórnię Arjona utworzoną w 2011 roku, jego obszerny katalog zawierający prawie 300 piosenek, a także przyszłe wydawnictwa będą znajdować się w ramach . Podobnie Arjona będzie teraz częścią obsady wytwórni.

Arjona był wcześniej dystrybuowany przez firmę Sony, która była jednocześnie jego poprzednią wytwórnią, a także spędził kilka lat w Warner, zanim stworzył Metamorfosis w 2011 roku. z Interscope Capitol rozpocznie się wraz z wydaniem nowego studyjnego albumu Arjony, SECO, którego premiera zaplanowana jest na początek 2025 roku. powstał w trudnym okresie dla Arjony, kiedy po kontuzji pleców poruszał się na wózku inwalidzkim i myślał, że nie jest już w stanie występować. W tym czasie napisał „Todo Termina”, piosenkę będącą jednym z trzech singli SECO, które ukażą się w listopadzie (pozostałe dwie to „Despacio que hay hasrush” i „Todo Termina”). Premiera dwóch dodatkowych singli planowana jest na grudzień, zanim Arjona rozpocznie rok 2025 rezydencją w SECO w Nowym Jorku i rodzinnej Gwatemali.

„Przemawiam w imieniu całego zespołu Metamorfosis, kiedy mówię, że jesteśmy głęboko zmotywowani i wdzięczni za współpracę z ” – powiedział w oświadczeniu Torres, syn Arjony i dyrektor Metamorfosis. „Ten prężny zespół nie tylko ma wyjątkową i dynamiczną grupę artystów, ale także naprawdę rozumie ich wizję”.

„Jesteśmy zaszczyceni mogąc powitać Ricardo Arjonę w rodzinie Interscope Capitol. Jako jeden z najbardziej kultowych artystów hiszpańskojęzycznych, Ricardo zmienił muzyczny krajobraz w sposób wykraczający poza pokolenia. Chcemy promować jego legendarny katalog, współpracując z nim nad nowymi, ekscytującymi projektami” – powiedział Nir Seroussi, wiceprezes wykonawczy Interscope Capitol Labels Group.

„Ten sojusz to nie tylko kamień milowy, to świadectwo naszego zaangażowania w sztukę, pasji i przesuwania granic” – powiedział José Cedeño, starszy wiceprezes Capitol Labels Group w Miami. „ Ricardo Arjony tworzy głębokie więzi między ludźmi i razem staramy się wzmocnić jego wpływ”.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź