Zasłużony hit!
Serial Caracol Televisión i Disney+ Pedro el escamoso, más escamoso que nunca, zakończył się w ubiegły piątek, 16 sierpnia, jako najczęściej oglądana seria w Kolumbii z 47,1% udziałem i 9,3 punktami w rankingu, wyprzedzając swojego bezpośredniego rywala, Yo soy Betty, la fea, według Kantar Ibope udział ten wynosi 25,1% z oceną 5,0.
W ciągu 23 odcinków był zwycięzcą w swoim segmencie i w ciągu ostatnich dwóch lat stał się najczęściej oglądanym serialem w Kolumbii. Średnio Pedro el escamoso, más escamoso que nunca osiągnął 44,2% udziału i 9,3 punktów ratingowych, podczas gdy jego konkurencja uzyskała odpowiednio 25,14% i 5,26 punktu.
Podobnie w wersji cyfrowej produkcja z Miguelem Varonim w roli głównej osiągnęła znakomite wyniki: ponad 1200 milionów użytkowników miało wpływ na sieci społecznościowe, przy czym X to sieć społecznościowa o największym zasięgu, wynoszącym ponad 900 milionów.
Produkcja dostępna jest na platformie Disney+ od 16 lipca (w Ameryce Łacińskiej), gdzie według danych FlixPatrol w pierwszych tygodniach była najchętniej oglądana w Kolumbii, a do dziś utrzymuje się w pierwszej dziesiątce. Znajduje się na tym zestawieniu także w takich krajach jak Kostaryka, Ekwador, Gwatemala, Honduras, Nikaragua, Panama, Paragwaj, Salwador i Wenezuela.