Centralzine-Parchís-foto: netflix

Dokument Parchís pojawi się w Netflix

Produkcja w reżyserii Daniela Arasanza „dotyczy projektu skupionego na ludzkiej historii”, będzie mieć premierę10 lipca

Świadectwa i rewelacje Yolandy Ventury, Constantino „Tino” Fernándeza, Gemmy Prat, Francisco Díaza i Davida Muñoza, o ich czasie w hiszpańskiej grupie Parchís , nadają formę filmowi dokumentalnemu, który po światowej premierze na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Guadalajara ( FICG ), zostanie pokazany na platformie strumieniowej .

Zespół dziecięcy był najbardziej popularny w Hiszpanii od 1979 do 1985 roku, przekraczył granice i nagrał łącznie 17 albumów i 270 piosenek, a także nakręcił siedem ów i pobił rekordy frekwencji na swoich koncertach.

” w reżyserii Daniela Arasanza został zaprezentowany 12 marca w Diana Theatre w ramach Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Guadalajara.

W filmie biznesmeni, którzy byli odpowiedzialni za karierę grupy, przyznają, że grupa odniosła sukces dlatego, że zainwestowali duże kwoty, aby ją wyróżnić.

Podobnie ujawniono, że na płytach głosy członków zostały wzmocnione przez profesjonalnych wykonawców, aby były lepiej słyszane, ponieważ nie wszyscy dobrze śpiewali, poza tym początkowo zaplanowano grupę czterech osób, Dobry głos Tino zapewnił mu miejsce.

„El twist del colegio”, „Ayúdale”, „Hola, amigos”, „Veo, veo”, „Fin de curso” i „Ven a mi fiesta” , to tylko niektóre z singli, które umieścili w radiu i odiosły sukces.

Kariera Parchís , grupy, która również publikowała komiksy, sprzedawane nawet w Japonii , zakończyła się przedwcześnie, jego wytwórnia przeżywała kryzys ekonomiczny i nie było już więcej środków na koncerty.

„ Parchís zdetonował„ boom ” w muzyce, ponieważ śpiewaliśmy dla dzieci, a dzieci mogły się z nami identyfikować. Do tej pory ludzie mają wspaniałą pamięć o nas, a to daje nam wiele dumy i satysfakcji” – powiedziała Yolanda. kilka miesięcy temu w wywiadzie

, który zostanie wyemitowany 10 lipca, „jest projektem skoncentrowanym na ludzkiej historii, ze szczerym spojrzeniem, którego celem jest sprawienie empatii wobec widza, aby mógł zrozumieć, co to znaczy być bohaterem sukcesu tak ogromnego, przedwczesnego i zaskakującego – powiedział dyrektor Arasanz w oświadczeniu.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź