To siódmy film Bad Bunny’ego, który osiągnął ten kamień milowy, i drugi Corteza
Bad Bunny i Jhay Cortez dodali kolejny wpis do Klubu miliarda wyświetleń YouTube dzięki swojej spółpracy „Dákiti”. Po raz pierwszy dołączyli do listy ze swoim hitem z 2019 roku „No Me Conoce” we współpracy z J Balvinem.
Oficjalny teledysk do „Dákiti”, który pokazuje dwóch artystów wykonujących piosenkę na plaży, miał premierę 20 października 2020 r.
To siódmy teledysk Bunny’ego (po „Te Bote Remix”, „Mayores”, „No Me Conoce”, „I Like It”, „Mia” i „Tu No Vive Asi) oraz drugi obraz Corteza, który osiągnął ten kamień milowy.
Cztery inne teledyski Bad Bunny’ego wkrótce osiągną miliard wyświetleń, w tym „Si Tu Novio te Deja Sola” z Balvinem, „Ahora me Llama” z udziałem Karola G, „Amorfoda” i „Soy Peor”, z których wszystkie mają ponad 900 000 000 wyświetleń.
„Praca z Jhay jest zawsze dobrym doświadczeniem”, tak mówił Billboard sam Bad Bunny . „Pracowaliśmy razem nad remiksem 'No Me Conoce’, który był światowym hitem, oraz remiksem 'Como Se Siente’ i ludziom zawsze podobała się nasza współpraca. W tym przypadku po raz pierwszy mogliśmy pracować razem w studiu, w przeciwieństwie do dwóch pozostałych piosenek, które zostały nagrane na odległość. Osobiste dzielenie się pomysłami jest kluczem do sukcesu piosenki”.