Boomerang TV

Przejmie on obowiązki od Pedro Ricote i Juana José Diaza, którzy kierują firmą od 25 lat i uczynili z niej jedną z największych firm zajmujących się produkcją audiowizualną w Hiszpanii


dołączy do w kwietniu jako dyrektor generalny, aby promować poszerzanie ich katalogu o innowacyjne i ambitne projekty oraz wzmacniać pozycję Mediawan na hiszpańskim rynku audiowizualnym.

Pezzi założył LaCoproductora w 2018 roku i do tej pory jest jej CEO. Łączy profil menedżerski z solidnymi umiejętnościami kreatywnymi w reklamie, opracowując strategie i kampanie dla ważnych krajowych i międzynarodowych marek.

Podczas swoich lat na czele LaCoproductora, Pezzi był również producentem wykonawczym w ważnych projektach firmy, która jest obecnie częścią Prisa Group: oryginalnym formacie Movistar + El cielo puede esperar, Palo y Astilla z La Sexta, Por Ho por B od HBO, Dos años y un día dla Atresmedia czy La reina del pueblo od Flooxer (Atresmedia). Był także odpowiedzialny za projekty filmowe, takie jak Cámera Café, La película – dystrybuowany przez Warner –, pełnometrażowy dokumentalny Viaje al alguna parte – dystrybuowany przez A Contracorriente Films – oraz programy takie jak El condensador de fluzo dla La2 (RTVE) czy hiszpańska adaptacja formatu NBCU That’s My Jam dla Movistar +.

«Dzięki Pedro Ricote i Juanowi José Díazowi osiągnęła swoją strategiczną pozycję w rozwijającym się i coraz bardziej konkurencyjnym sektorze, stając się jedną z najwybitniejszych firm produkcyjnych na hiszpańskim rynku audiowizualnym. Hiszpania jest kluczowym terytorium dla Mediawan i wraz z przybyciem Jorge Pezziego cieszymy się, że możemy rozpocząć nową fazę tworzenia i produkcji potężnych treści premium” – oświadczają Elisabeth d’Arvieu, dyrektor generalny Mediawan Pictures i Monica Galer, prezes of Mediawan Pictures Mediawan .

„Jesteśmy dumni z całego zespołu Boomerang TV. Bez nich nie byłoby możliwe zbudowanie tak solidnej struktury w treściach beletrystycznych i rozrywkowych. W ciągu ostatnich 25 lat mieliśmy okazję przyczynić się do rozwoju hiszpańskiego przemysłu audiowizualnego i stymulować jego wzrost” – powiedział Pedro Ricote, założyciel Boomerang TV, oraz Juan José Díaz.

„Będę energicznie pracować, aby umocnić pozycję Boomerang TV jako jednego z kluczowych liderów w branży w Hiszpanii, tworząc nowe, ambitne projekty z międzynarodową projekcją i silnym zaangażowaniem w lokalne talenty. Promowanie synergii w ramach spółek Grupy Mediawan zapewni również duże możliwości rozwoju. Dzięki Mediawan jesteśmy kluczowym graczem konkurencyjnym i strategicznym partnerem dla wszystkich kreatywnych i jest to największy atut napędzający globalny rozwój firmy”, potwierdza .


Udostępnij

Zostaw odpowiedź