Michelle Alexander z Del Barrio Producciones i Silvina Acosta z argentyńskiej Sinapsis Production zaprezentują projekt serialu na Content Americas. Dystrybucją zajmie się Tondero Distribución
Znani producenci Michelle Alexander z Del Barrio Producciones i Silvina Acosta z argentyńskiej Sinapsis Producción zaprezentują projekt serii Mala Víctima na Content Americas. Mala Víctima, zainspirowane jest prawdziwymi wydarzeniami i oparte na dramacie, którego codziennie doświadczają tysiące kobiet, które są ofiarami wykorzystywania, gdy zwracają się o odpowiedź do wymiaru sprawiedliwości.
„Nadszedł czas, aby przerwać cykl, w którym żyją kobiety w naszym regionie i innych częściach świata. Ta seria pozwoli nam zobrazować te tragiczne chwile, z którymi codziennie stykają się kobiety, kiedy to one są ofiarami wszelkiego rodzaju nadużyć, ale to one są kwestionowane. Jak wtedy działała policja, sędziowie, a nawet opinia publiczna” – wyjaśniła Michelle Alexander.
„Nikt nie jest pytany, co robił, gdy skradziono mu telefon komórkowy. Nikt nie wątpi w zachowanie osoby, której skradziono samochód. Ale kiedy kobieta donosi, że była molestowana, wszystkie podejrzenia i pytania spadają na nią” – mówi Silvina Acosta, która oprócz tego, że jest pomysłodawczynią oryginalnego pomysłu i psychologiem specjalizującym się w sprawach związanych z płcią i różnorodnością, jest aktorką i zagra jedną z głównych ról.
Obaj utrzymywali, że projekt nie tylko spróbuje pokazać, ale zakwestionować, co jest nie tak i wskazać, co się robi, aby to zmienić.
Cecilia Gómez de la Torre, za pośrednictwem Tondero Distribución, będzie odpowiedzialna za dystrybucję serii. W zasadzie serial będzie przeznaczony dla widzów w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii i Portugalii. Planowane jest zaoferowanie go różnym platformom streamingowym.
Projekt będzie miał międzynarodową obsadę i będzie kręcony w różnych miastach Ameryki Łacińskiej, takich jak Bogota, Buenos Aires, Meksyk, Lima, Rio de Janeiro i Santiago de Chile.
Projekt zostanie zaprezentowany na konferencji Content Americas, która odbędzie się w dniach 24-26 stycznia w Miami i zgromadzi producentów, reżyserów i dystrybutorów z pięciu kontynentów.