Amazon Studios ogłasza inicjatywy dla społeczności latynoskiej we współpracy z Latin Film Institute


Studios ogłosiło dwie współprace rozrywkowe, które oznaczają szczególne zobowiązanie do wspierania społeczności latynoskiej w Stanach Zjednoczonych


Studio połączyło siły z Latino Institute Edwarda Jamesa Olmosa i jest wyłącznym sponsorem programu absolwentów Proyecto de Cine Juvenil / Youth Cinema Project (YCP) na rok szkolny 2022-2023.

Program YCP Alumni łączy ponad 300 absolwentów pochodzących ze szkół publicznych o niskich dochodach i niedofinansowanych, z praktycznym dostępem i możliwościami uczenia się w całej branży, w tym mentoringiem i pomocą przy składaniu wniosków.

Studios finansuje również inauguracyjne stypendium YCP, które zapewni 15 studentom college’u zasoby do nakręcenia wysokiej jakości filmu krótkometrażowego jako zespołu, aby wzmocnić ich aplikacje do szkoły filmowej i możliwości stypendialne.  zostanie pokazany na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Los Angeles w 2023 roku.

„Starając się być globalnym miejscem rozrywki, zdajemy sobie sprawę z siły i znaczenia latynoskiej publiczności. Aby autentycznie opowiedzieć ich bogate i dynamiczne historie, potrzebujemy ich umiejętności i mocy twórczej zarówno przed, jak i za kamerą” – powiedziała Latasha Gillespie, globalny dyrektor DEIA w , Freevee i IMDb. „ z LFI i LA Collab nie jest przedsięwzięciem charytatywnym, to sprawiedliwy wysiłek. Naszym obowiązkiem jest usuwanie barier i otwieranie drzwi, aby każdy miał możliwość prosperowania”.

„Po dwóch dekadach budowania projektów dla naszej społeczności w Hollywood, jesteśmy bardzo zadowoleni, że wspiera naszą pracę z Proyecto de Cine Juvenil. Tylko razem możemy stworzyć wielokulturową przyszłość Hollywood” – powiedział założyciel LFI Edward James Olmos.

Amazon Studios kontynuuje również wsparcie dla lokalnej organizacji non-profit LA Collab, aby zbudować od podstaw branżę rozrywkową platformy LTX Match. Inteligentna platforma technologiczna będzie wykorzystywać technologię do łączenia talentów latynoskich na dużą skalę z miejscami pracy, mentoringiem, zarządami, kapitałem i społecznością na wszystkich poziomach ekosystemu Hollywood, pomagając w ten sposób odpowiedzieć na często powtarzane stwierdzenie „nie możemy znaleźć Latynosów do pracy w rozrywce”.

„Nadszedł czas, aby wprowadzić niesamowitą innowację technologiczną, która istnieje dzisiaj, aby pomóc naprawić zerwany most między Hollywood a naszą twórczą społecznością latynoską, która nie może się znaleźć. Dzięki LTX Match staramy się połączyć naszą społeczność z dostępem, aby zapewnić nam takie same możliwości rozwoju w Hollywood” – powiedziała Beatriz Acevedo, współzałożycielka LA Collab.

Inicjatywy zostały po raz pierwszy ogłoszone ostatnio podczas uroczystości w Los Angeles, honorującej dziedzictwo i kulturę latynoską, których gospodarzami byli Gillespie i pan Olmos. Wydarzenie obejmowało rozmowę między showrunnerką Glorią Calderón Kellett („With Love” z Amazon), dyrektorem UCLA Entertainment and Media Initiative, autorem raportu UCLA Hollywood Diversity Report oraz członkiem zarządu LFI, dr Aną Christina-Ramón i Lorenzą Muñoz, starszy dyrektor wykonawczy Amazon Studios, a także występy piosenkarki Chicana Doris Anahi i latynoskiego projektu muzyki elektronicznej Jguero. Wśród obecnych byli reżyser Manuel Soto (Blue Beetle), Brenda Castillo (prezes i dyrektor generalny National Hispanic Media Coalition (NHMC).

Udostępnij

Zostaw odpowiedź