Ostatni raz  wkroczył na scenę w marcu 2020 roku, tuż przed zamknięciem koncertów COVID-19. 1 września – 18 miesięcy od ostatniego koncertu – zaznaczył swój wielki powrót, rozpoczynając 30-dniową trasę Papi Juancho, jego najbardziej ambitną wyprawę w formacie 360, który pozwala na więcej miejsc siedzących


Aby uchwycić swój powrót do tras koncertowych, Billboard spędził kolumbijskim piosenkarzem i autorem piosenek za kulisami w Golden 1 Center w Sacramento w Kalifornii.  / Malumą  jest częścią niedawno ogłoszonej przez Billboard serii Watch, która skupia się na Maluma, Anitta, Prince Royce oraz Mariah Angeliq, zwracając uwagę na czwórkę twórców latynoskich hitów podczas Miesiąca Dziedzictwa Latynosów.

„Jestem tutaj, aby reprezentować moją kulturę, jestem tutaj, aby reprezentować swój kraj i oczywiście kulturę latynoską. Dlatego jesteśmy tutaj, aby świętować ten latynoski miesiąc” – mówi Maluma w filmie. „Jesteśmy dużą rodziną na całym świecie, nie ma znaczenia, czy pochodzisz z Kolumbii, Wenezueli, Salwadoru, wszyscy jesteśmy Latynosami i musimy się wzajemnie wspierać”.

Prawie 12-minutowy odcinek zabiera widzów za kulisy z Malumą między jego ostatnią próbą a pierwszym koncertem. W międzyczasie piosenkarz „Hawái” opowiada o wartościach, znaczeniu rodziny i swoich skromnych początkach w rodzinnym Medellín w Kolumbii.

„Zacząłem śpiewać, ponieważ chciałem pomóc mojej rodzinie” – mówi Maluma, który w wieku 14 lat widział, jak jego rodzina przechodzi kryzys finansowy. „Chciałem pomóc mojej rodzinie, ponieważ widziałem, że brakuje rzeczy, takich jak jedzenie. Próbowałem to rozwiązać. My, jako Latynosi, zostaliśmy tak wychowani, naszym priorytetem zawsze będą nasze rodziny”.

Maluma, którego „Hawái” zdobył nagrodę za piosenkę roku na Latin Grammys, kontynuuje swoją produkowaną przez CMN wędrówkę po Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. „Chcę być przykładem, że marzenia się spełniają, jeśli ciężko pracujesz” – dodaje Maluma. „Ludzie latynoscy w całym kraju mogą się ze mną kontaktować, ponieważ jeśli opuścisz swój kraj, aby realizować swoje marzenia, jest to trudne, ale wszyscy to robimy. Będziemy ciężko pracować, aby reprezentować naszą kulturę, nasze kraje i to dopiero początek.”

Czteroczęściowa seria zagłębi się w historie czterech artystów o tym, jak ich dziedzictwo i korzenie pomogły zbudować fundamenty ich kariery muzycznej oraz jak kształtują kulturę i wykorzystują pokolenia latynosów na całym świecie. Premiera odcinka Anitty odbędzie się 13 października, a 12 godzin z Prince Royce’em 14 października, odcinek specjalny Mariah Angeliq zakończy serię 15 października.

Billboard 's   Watch został wyprodukowany przez Eli Holzmana i Aarona Saidmana w imieniu The Intellectual Property Corporation, Industrial Media Company, z showrunnerką i producentką wykonawczą Rachelle Mendez. 

Obejrzyj  poniżej 12 Hours With Maluma / 12 godzin z Malumą.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź