Latynoscy artyści łączą się, aby podnieść świadomość na temat koronawirusa dzięki filmowi „20 Segundos o Mas”


W wideo występują Gloria Estefan, Amara La Negra i wiele innych.


Ponieważ coraz więcej stanów w Stanach Zjednoczonych znosi kwarantannę i otwiera swoją działalność, latynoscy połączyli siły, aby przypomnieć wszystkim, że pandemia się nie skończyła.

Po udanej kampanii edukacyjnej i uświadamiającej „20 Seconds or More” rozpoczętej wiosną, Hip Hop Public Health (HHPH) przedstawia „20 Segundo o Más”, nową dwujęzyczną piosenkę i wideo PSA Douga E. Fresha, producenta DJ TedSmooth, Dose, Leisley, Toby Love i Fabián.

W rytm klasycznej salsy „La Murga” Williego Colona i Hectora Lavoe, piosenka łączy latynoskie rytmy i rytmy hip-hopu, zachęcając społeczność latynoską w całym kraju do przestrzegania mycia rąk i innych protokołów niezbędnych do powstrzymania rozprzestrzeniania się .

„DJ TedSmooth i ja celowo wybraliśmy ulubiony latynoski haczyk tej piosenki, duże rogi wsparte klasycznym arcydziełem Willie Colóna i Héctora Lavoe„ La Murga ”. Ten chwytliwy haczyk w połączeniu z informacjami zawartymi w piosence z pewnością zachęci ludzi do tańca i, miejmy nadzieję, dotrzymania naszego przesłania nadziei, witalności i dbania o siebie i siebie nawzajem ”- powiedział w oficjalnym oświadczeniu Doug E. Fresh. „Po raz kolejny  Hip Hop Public Health łączy sztukę, naukę i innowacje w mediach społecznościowych, aby pomóc w walce z pandemią zdrowotną ”.

Dominikański DJ TedSmooth (Teddy Rafael Mendez) dodał: „To był zaszczyt współpracować z Hip Hop Public Health i moim starym przyjacielem Dougiem E. Freshem przy tym utworze dla mojego gente [mojego ludu]. Latynoskie korzenie i kultura są głęboko zakorzenione, a posiadanie legend takich jak Lisa Lisa, DJ Camilo i Greg Lamond z kilkoma nowymi głosami, które gromadzą się tutaj, aby chronić naszych ludzi przed koronawirusem, jest niezwykle znaczącym doświadczeniem. Wiem, że możemy razem coś zmienić. ”

Według Lori Rose Benson, dyrektora wykonawczego i dyrektora generalnego HHPH, w ciągu ostatnich 16 lat Hip Hop Public Health był zaangażowany w tworzenie treści reagujących kulturowo, popartych nauką i badaniami, aby wpływać na zmiany i wywoływać pozytywne zachowania zdrowotne wśród społeczności, które dawno zostały przeoczone lub niedostatecznie obsługiwane.

Podczas gdy kampania koncentruje się na społecznościach w USA, na które COVID-19 ma największy wpływ, HHPH prowadzi również działania informacyjne i udostępnia komponenty kampanii wideo i edukacyjnej społecznościom w Ameryce Łacińskiej, w tym m.in w Meksyku, Dominikanie, Wenezueli, Kolumbii i Peru.

W czterominutowym teledysku występuje gościnnie ponad 30 wpływowych członków społeczności i aktywistów, którzy są zaangażowani w dokonywanie zmian poprzez kreatywną ekspresję, obowiązki obywatelskie i medycynę, w tym Glorię i Emilio Estefana, NORE, Lisa Lisa, Chris Tucker, DJ Envy, Amara La Negra i wiele innych.

Wzmacniając odpowiednie techniki mycia rąk i inne protokoły bezpieczeństwa, takie jak dystans społeczny i noszenie maski:


Udostępnij

Zostaw odpowiedź