Ryan Castro fot youtube

Ryan Castro łączy siły z Nike w celu stworzenia limitowanej kolekcji kapsułowej


„Partnerstwo z tak kultową marką przypomina zamknięcie kręgu” – powiedział w oświadczeniu


 i połączyli siły w ramach nowej współpracy.

by , kolekcja dostępna przez ograniczony czas w flagowych sklepach Nike w Bogocie i Medellín, obejmuje spersonalizowane projekty „El Cantante del Ghetto”, w tym koszulki, kurtki i buty z wyjątkowymi sznurowadłami i dodatkami z metkami. Zgodnie z komunikatem prasowym, każdy element został stworzony, aby uchwycić żywą energię, nastawienie i kreatywność, które definiują artystę i markę, honorując połączenie sportu, reggaetónu i kolumbijskiej kultury.

z Nike przy tej ekskluzywnej kolekcji kapsułowej to dla mnie spełnienie marzeń” – powiedział Castro w oświadczeniu. „Moja miłość do mody i muzyki zawsze była ze sobą głęboko powiązana — oba te elementy są sposobem, w jaki wyrażam siebie i swoje pochodzenie. Przełom w branży muzycznej nastąpił, gdy stworzyłem piosenkę zatytułowaną „Jordan”, a teraz z tak kultową marką wydaje się momentem zamknięcia koła”.

„Jordan”, singiel, który w 2022 r. znalazł się na listach Billboard Global 200 i Global Excl. US, „to piosenka, z którą wszyscy się utożsamiają. Uważam, że to mój największy hit, ponieważ odnosi się do miejskiej mody ulicznej i mojego osobistego flow” — powiedział w wywiadzie dla Billboard.

Równocześnie z Nike Ryan Castro, „Mujeriego” rozpocznie trasę koncertową El Cantante del Ghetto 6 września wyprzedanym koncertem w Movistar Arena w Bogocie.

Jesienią wyruszy również w trasę z Blessd na 15-dniowy wspólny tour zatytułowany Ay Bendito Ghetto. Wspierana przez Touring the World i Seitrack US trasa rozpocznie się 31 października w San Jose w Kalifornii i zakończy 1 grudnia w Atlancie po odwiedzeniu kluczowych miast, takich jak Los Angeles i Miami.


Udostępnij

Zostaw odpowiedź