Vestidas de azul fot atresplayer

‘La edad de la ira’ i ‘Vestidas de azul’ wśród najlepiej sprzedających się produktów Atresmedia na targach MIPCOM


Seriale i formaty w dalszym ciągu podbijają publiczność na całym świecie, konsolidując Grupę jako główną fabrykę treści tworzonych w Hiszpanii.  TV International Sales sfinalizowała duże umowy po uczestnictwie w MIPCOM 2023


”, kontynuacja cieszącego się dużym uznaniem „Veneno”, będzie miał swoją premierę w grudniu w , ale już rozpoczęło swoje międzynarodowe tournée z wielką siłą. Javier Calvo i Javier Ambrossi powtarzają się w roli producentów w kontynuacji „Veneno”, ponownie wyprodukowanej przez Atresmedia TV we współpracy z Suma Content.

Atresmedia sfinalizowała umowy przedsprzedażowe na emisję „” w HBO MAX w Portugalii, krajach bałtyckich i nordyckich. Oryginalną serię można będzie zobaczyć także w Kanadzie i Szwajcarii po jej sprzedaży innym operatorom.

Z roku na rok atrakcyjność katalogu Atresmedia dla międzynarodowej publiczności wzrasta. Atresmedia TV International Sales sfinalizowała także główne umowy z głównymi międzynarodowymi graczami na emisję innych oryginalnych seriali Atresmedia na całym świecie.

W ten sposób „”, oryginalny serial atresplayer z Manu Ríosem w roli głównej, będzie można oglądać także w Portugalii i Szwajcarii za pośrednictwem odpowiednio firm SIC i RTS. Operacja ta łączy porozumienie zawarte kilka miesięcy temu z France TV, RAI i RTBF w sprawie transmisji w kanałach publicznych we Francji, Włoszech i Belgii oraz porozumienie osiągnięte z TelevisaUnivision w sprawie emisji „” w Stanach Zjednoczonych Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej za pośrednictwem platformy VIX. „La Edad de la Ira” to produkcja Atresmedia Televisión we współpracy z Big Bang Media (The Mediapro Studio) i Masficción.

Powrót akademii Carment Arranz i jej bohaterów stanowi kontynuację międzynarodowej podróży. Po zakończonej niecały rok temu operacji z Groupe M6 w związku z emisją „UPA Next” we Francji i po przybyciu do Belgii na antenie RTL i w Kanadzie, powrót UPA można zaobserwować w Portugalii, zarówno w otwartej, jak i płatnej emisji, dzięki umowie z jedną z głównych światowych platform SVOD, a także z operatorem liniowym z sąsiedniego kraju. „UPA Next” to oryginalna produkcja Atresmedia Televisión we współpracy z Globomedia (The Mediapro Studio). „Un Paso Adelante”, serial Anteny 3, przeszedł do historii jako jedna z pionierskich hiszpańskich fikcji, która odniosła sukces poza hiszpańskimi granicami, emitowana w ponad 60 krajach. Po osiągnięciu porozumienia można ją teraz oglądać z dubbingiem na język włoski z Netflixem.

Wśród innych umów wyróżnia się także premiera „La Cocinera de Castamar” w Stanach Zjednoczonych z HITN i we Francji wraz z emisją w Cherie 25 (NRJ) po wielkim sukcesie fabuły na antenie Antena 3 w Hiszpanii i na całym świecie za pośrednictwem serwisu Netflix.

„Las Noches de Tefía”, oryginalna fikcja atresplayera stworzona i wyreżyserowana przez Miguela del Arco, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony kilku operatorów w Europie i Ameryce Północnej. Ponadto serial zdobyła jedną z nagród DIVERSIFY TV Awards w Cannes. W Hiszpanii serial i jego obsada cieszą się niesłabnącym uznaniem: bohater Patrick Criado został właśnie uhonorowany nagrodą Ondas, jedną z najbardziej prestiżowych nagród w hiszpańskiej branży audiowizualnej. Producentem serialu jest Buendía Estudios Canarias przy udziale Atresmedia TV.

Z drugiej strony „Déjate Ver” (produkcja Atresmedia Televisión we współpracy z Buendía Estudios) to kolejny serial w atresplayerze stworzony przez nominowanego do międzynarodowej nagrody Emmy Álvaro Carmony, co również wzbudziło zainteresowanie wśród kupujących w Cannes. Podobnie jak „Camilo Superstar” (produkcja Buendía Estudios Canarias z udziałem Atresmedia Televisión), fikcja opowiadająca o wielkiej przygodzie z udziałem kultowego piosenkarza Camilo Sesto, który wprowadził musical „Jesucristo Superstar” do Hiszpanii lat 70. będzie miała swoją premierę w Hiszpanii na atresplayerze 19 listopada i wielu operatorów było zainteresowanych możliwością emisji jej poza granicami Hiszpanii.

Na uwagę zasługuje także pojawienie się sześcioodcinkowego thrillera „Campamento Albanta” (produkcja Atresmedia Televisión we współpracy z Lucky Road) i ośmioodcinkowej komedii „Benidorm” (produkcja Atresmedia Televisión we współpracy z Plano a Plano) Ameryka Łacińska po sprzedaży firmie FLIXLATINO.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź