Castingi rozpoczną się 3 lipca i odbędą się w dziewięciu hiszpańskich miastach, w tym w Barcelonie, Madrycie, Sewilli i Walencji
Prime Video ujawniło, że Noemí Galera i Manu Guix powrócą do swoich ról, odpowiednio, jako dyrektor Akademii i dyrektor muzyczny w nowej edycji „OT 2023”, wraz z dwoma najbardziej ukochanymi nazwiskami obserwujących program, nauczycielem techniki wokalnej Mamen Márquez i choreograf Vicky Gómez. „OT 2023” ukaże się pod koniec tego roku wyłącznie w Prime Video w Hiszpanii (jeszcze nie wiadomo czy ukaże się w innych krajach). Ponadto Chenoa będzie prezenterką programu.
„OT 2023” zaoferuje ponad 80 godzin ekskluzywnej rozrywki w Prime Video dla fanów w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, która zostanie dodana do 24-godzinnego kanału na żywo na YouTube. Cotygodniowe gale na żywo będą trwały 90 minut, będą bardziej dynamiczne i będą miały wysoki poziom produkcji, podkreślając muzyczne popisy uczestników. Po cotygodniowych galach transmitowana będzie na żywo post-gala z planu, podczas której prezenterka będzie rozmawiał z uczestnikami i nauczycielami oraz pokazywane będą ekskluzywne treści.
Ponadto w tym roku uruchomiony zostanie wraz ze współpracownikami i moderowany przez prezentera dziennik, w którym w swobodnej formie przedstawione zostaną najlepsze momenty dnia, analizując kluczowe momenty tygodnia, takie jak podział tematów, próby, bilet i oczywiście cała ta niezwykła treść wynikająca ze współistnienia zawodników. Prowadzący wraz z panelem współpracowników wskaże każde zajęcia i zajęcia odbywające się w Akademii, aby widzowie nie przegapili niczego, co dzieje się pomiędzy galą a galą.
Ale na długo przed tym pierwszą rzeczą, której doświadczymy w „OT 2023”, będą castingi. Chcesz wiedzieć, gdzie i kiedy można przystąpić do testów selekcyjnych?
„OT 2023”: Daty castingów i miasta
Castingi do nowej edycji „OT 2023” odbędą się od 3 lipca do 19 września w dziewięciu hiszpańskich miastach: Barcelonie, Saragossie, Santiago de Compostela, Bilbao, Walencji, Las Palmas de Gran Canaria, Maladze, Sewilli i Madrycie. Z drugiej strony OT Cover, inicjatywa preselekcji polegająca na przekazywaniu połączeń przez sieci społecznościowe, która rozpoczęła się w 2017 roku, będzie również dostępna w tym roku. Aspirujący uczestnicy będą mogli przesłać 45-sekundową piosenkę a cappella z hashtagiem #OTCover2023 na Instagramie i TikToku, aby mieć szansę na zakwalifikowanie się i ominięcie kolejki do castingu.
Przez całe lato fani będą mogli śledzić castingi na żywo w dziewięciu miastach za pośrednictwem kanału Operación Triunfo na YouTube . Później abonenci Amazon Prime będą mogli na wyłączność cieszyć się dwoma odcinkami specjalnymi w Prime Video, które pokażą ostatnią fazę castingu, w której 18 uczestników weźmie udział w Gali 0, i zostanie wybranych do Akademii.