Kolumbijczyk Maluma zdjął prawie wszystkie ubrania i wyjaśnił, jak przeszedł od sprzedaży kanapek do otwarcia własnej wytwórni „Royalty Records”
Kolumbijski piosenkarz Maluma z wielkim wzruszeniem ogłosił projekt, który teraz zabiera mu sen. „Royalty World”, etykieta, która będzie pod jego kierunkiem.
Maluma z mała ilością ubrań na okładce magazynu Billboard w języku hiszpańskim ogłasza uruchomienie swojej wytwórni „Royalty Récords”, nowego projektu w jego napiętym grafiku.
Towarzyszy mu karuzela zdjęć, na których jest widziany na wpół ubrany na swoim koncie na Instagramie i naśladujący króla midasa. Juan Luis Londoño bardzo dokładnie napisał do swoich zwolenników, że przeszedł od sprzedaży kanapek w swojej szkole do posiadania własnej wytwórni płytowej. „Royalty Records”, rzeczywistości, której nawet on sam nie był w stanie przyswoić.
„Royalty Records” ma już w swoim katalogu dwie młode artystki. W tym Abril Singer, Kolumbijską piosenkarkę i autorkę tekstów, którą widziano już na scenie z Malumą w Medellin.
A z drugiej strony Paulina B.
Maluma powiedział, że będzie pracował niestrudzenie, dopóki te nowe talenty nie zabłysną na szczycie nieba. Nowe przedsięwzięcie piosenkarki z Medellin „Royalty World INC” obejmuje inne jednostki biznesowe. Pod jego parasolem wspomniana wytwórnia płytowa związała się z jego wytwórnią audiowizualną „Royalty Films Oficial”. Ale także tyczy to „Royalty by Maluma”, odpowiadającej jego linii zapachowej i odzieżowej. Nie zapominając przy tym o „Mezcal Contraluz”, jego własnej firmie Mezcal, biznesie, który pozwoli mu zbliżyć się do publiczności na inne sposoby i pozostać obecnym, nawet gdy nie ma go na scenie.
W tym samym wywiadzie artystka opowiedziała, że marzenia nie mają granic i można je spełnić w oparciu o wysiłek i pracę. Tutaj zostawiamy najnowszy teledysk Malumy: Tsunami z Arcangel i De La Ghetto.