Hiszpański serial „Entrevías” był już zaskakującym sukcesem podczas emisji w Telecinco, ale teraz osiągnął nieoczekiwany międzynarodowy sukces dzięki włączeniu do katalogu Netflix
W rzeczywistości w tygodniu od 23 do 29 maja była to najczęściej oglądana seria, nieanglojęzyczna na platformie.
Co za sukces
W rzeczywistości „Entrevías” osiągnęło w tym okresie 61,62 mln godzin odtwarzania, co jest liczbą praktycznie identyczną z 62,49 mln osiągniętymi przez 'Bienvenidos a Edén / Nowy Eden’ w drugim tygodniu działania w usłudze.
Oczywiście „Entrevías” nie jest pierwszym hiszpańskim serialem niewyprodukowanym przez Netflix, który osiągnął równoważny triumf. „La cocinera de Castamar / Kucharka z Castamar” również była liderem przez dwa tygodnie, ale w szczytowym momencie oglądalność 51,57 miliona godzin w ciągu tygodnia, co jest liczbą znacznie niższą niż w przypadku „Entrevías”, które osiągnęło w ten weekend, wchodząc na szczyt 10 z 71 krajów, w tym Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych, Francji, Australii, Argentyny, Brazylii czy Wielkiej Brytanii.
Dobrą wiadomością dla Netflix jest to, że ma jeszcze do dodania drugi sezon na platformie, ale w zasadzie to już koniec serii. Tak przynajmniej promowało swoją premierę Telecinco. Inna sprawa, że wielki sukces „Entrevías” może to zmienić, albo decyzją sieci Mediaset, albo dlatego, że Netflix zechce z niego trochę wycisnąć. Będziemy musieli być ostrożni w dywagacjach.
Jasne jest, że Netflix ma szczęście, bo triumf „Entrevías” zbiegł się z faktem, że „Stranger Things 4” pobił w pierwszy weekend rekord najchętniej oglądanych seriali na platformie.