Pięć utworów Malumy, dwie kolaboracje
Kolumbijska gwiazda oficjalnie skończyła 28 lat w piątek (28 stycznia). Prezentujemy więc najczęściej oglądane teledyski z ponad miliardem wyświetleń na YouTube.
W sumie Papi Juancho ma siedem teledysków w pożądanym klubie Billion Views na YouTube. Pięć z tych klipów należy do niego: „Felices Los 4”, „El Perdedor”, „Corazon”, „Sin Contrato” i „Borro Cassette”, podczas gdy pozostałe dwa to jego współprace: „Chantaje” z Shakirą i „Vente Pa’ Ca” z Rickym Martinem.
Hit Malumy z 2020 roku „Hawai” ma obecnie ponad 850 milionów wyświetleń i wciąż dąży do tego celu.
Do tego celu ponad 1 miliarda wyświetleń, wciąż dąży utwór Malumy „Cuatro Babys” z 2016 r., w którym występują Trap Capos, Noriel, Bryant Myers i Juhn, z ponad 999 milionami wyświetleń, oraz wspierany przez Thalia „Desde Esa Noche” z ponad 939 milionami wyświetleń.
Maluma krąży obecnie ze swoim singlem „Cositas de la USA”. Na początku tego miesiąca został mianowany nową twarzą Versace za swoją najnowszą kampanię reklamową, zaznaczając swoją pierwszą kampanię z luksusowym domem mody założonym przez nieżyjącego już Gianniego Versace.
Od „Chantaje” do „Borro Cassette”, zobacz wszystkie najczęściej oglądane teledyski Malumy poniżej:
Shakira ft. Maluma, „Chantaje”
Ricky Martin ft. Maluma, „Vente Pa’ Ca”
Maluma, „Felis Los 4”
Maluma ft. Nego do Borel, „Corazón”
Maluma, „El Perdedor”
Maluma, „Sin Contrato”
Maluma, „Borro Cassette”