Teksty wywołały negatywne komentarze i wyśmiewanie wersów, które odnoszą się do seksu oraz Boga
Hiszpańska piosenkarka Rosalía podbiła świat swoim głosem i piosenkami, które pozostały w sercach jej fanów.
W tym roku Rosalía ma wszystko, aby stać się trendem i już to udowodniła, odkąd udostępniła tekst swojej nowej piosenki „Hentai” za pośrednictwem swojego Tik Tok.
Teksty wywołały negatywne komentarze.
„Te quiero ride como mi bike, hazme tape modo spike. Yo la batí hasta que se montó. Segundo en chingarte, lo primero es Dios” – śpiewa o swoim nowym materiale Rosalía. (mieszanie seksu i Boga)
Na filmie widać artystkę siedzącą i śpiewającą melodię w krajobrazie pełnym śniegu. Piosenka jest skomponowana przez pianino, więc jest wolna, nie wiemy, czy reggaetonowy „beat” znajdzie się w pozostałej części utworu.
„Hentai” będzie częścią jego kolejnego albumu „Motomami”. Na Twitterze wielu fanów zareagowało na wideo i napisało, że proszą o powrót do jej epoki flamenco pop.
Inni ze swojej strony wyśmiewają się z piosenkarki za list, w którym wspomniano, że przedkłada wiarę w Boga nad seks.
Rosalía odpowiada użytkownikom po krytyce
Ten tekst bardzo zaszokował internautów z powodu tekstów o charakterze seksualnym. To, co Rosalía już zauważyła i odpowiedziała na złe komentarze za pośrednictwem posta na Twitterze.
„Ludzie, którym przeszkadzają teksty z „Henta „Czy wszystko w porządku?”, napisał kataloński.
To dodatkowo podzieliło użytkowników, którzy spędzali czas na dyskusjach, czy tekst piosenki ma sens, czy jest zbyt seksualny i nieciekawy. Byli też ludzie, którzy jej bronili i podziwiali, jak odważyła się śpiewać o seksie.
Piosenkarka udostępniła już pierwszy singiel z tego nowego albumu i jest to „Fame” we współpracy z The Weeknd.
Piosenka w rytmie bachaty odniosła umiarkowany sukces, na razie ma 59 milionów wyświetleń na YouTube.
Udostępniła również zapowiedź innej piosenki do swojego nowego albumu i jest to „Saoko” z jej chłopakiem Rauw Alejandro.
Co również wywołało poruszenie w sieciach społecznościowych z powodu bycia słowem pochodzenia afrykańskiego i tego, że niektórzy uważają to za zawłaszczenie kulturowe.
Innymi artystami, którzy użyli tego słowa, byli Daddy Yankee i Wisin w 2004 roku.