Wydawało się jasne, że TVE nie może być głucha na prośby publiczności i prasy specjalistycznej, więc w ten czwartek ogłosiła wznowienie HIT na drugi sezon.
Seria stworzona przez Joaquína Oristrella wraz z Pablo Bartolomé, Jacobo Delgado i Yolandą García Serrano osiągnęła średnio 1,5 miliona widzów, do której należałoby dodać 400 000, którzy oglądali później stając się tym samym jednym z najczęściej oglądanych hiszpańskich seriali.
Stąd liczne media, w tym BLUPER, zwróciły się do TVE z prośbą o wznowienie serialu , która została ostatecznie zaakceptowana. „Mając mniej danych, platformy płatnicze odnawiają swoje serie, grając, aby stworzyć wrażenie sukcesu swoich produktów. Więc na co czeka RTVE, aby odnowić HIT i pokazać, że jest dumny (i nie bez powodu) z tego produktu?”, pisano jeszcze kilka tygodni temu w Hiszpanii.
„Z biegiem czasu w publicznym radiu i telewizji wyczerpują się marki, bez odniesień. A to jest bardzo niebezpieczne dla przyszłości sieci, a przede wszystkim, gdy więź emocjonalna między nowymi pokoleniami a TVE się rozpada.
Dlatego HIT jest niezbędny w swojej strategii: produkt, który polubili młodzi ludzie i z którym poczuli się identyfikowani, ponieważ nie traktował ich jak dzieci, od ciebie dla ciebie”.