Firma we współpracy z Leonardo Padrón ’em skupi się na treściach premium. Będzie współpracować z A Fábrica México i Banijay’s US Hispanic, aby oferować dramaty o dużym wpływie


Leonardo Padrón działa dalej. Oprócz rynków meksykańskiego i hiszpańskojęzycznego w USA, firma będzie współpracować z wytwórniami filmowymi Banijay Entertainment na 21 rynkach globalnych, a będzie mogła korzystać z Central Fiction Fund grupy oraz jej sieci dystrybucyjnej Banijay Rights.

„Nawiązanie partnerstwa z EndemolShine Boomdog i Banijay Entertainment pozwala nam wykorzystać najpotężniejsze narzędzie, jakie mamy: współpracę. Ta umowa wzmacnia nasze wspólne kreatywne mięśnie i pozwoli nam tworzyć transgraniczne historie, które łączą się z globalną publicznością” – powiedział Padrón.

„Kiedy zakładaliśmy nasz nowy dział fikcji, Leonardo Padrón był naszym pierwszym wyborem do rozwijania nowych projektów. Jego praca jest niedościgniona w Ameryce Łacińskiej, zarówno w telewizji, jak i w filmie, a jego słowa bezpośrednio trafiają do odbiorców na całym świecie. Obecność Banijay Entertainment na pokładzie wspiera nasze ambicje globalnej ekspansji i nie możemy się doczekać, aby wprowadzić nasze projekty na rynek z Leonardo i ożywić jego niesamowite historie” — powiedział Alejandro Rincón, dyrektor generalny EndemolShine Boomdog.

„Leonardo Padrón jest mistrzem dramatycznego napięcia, z porywającym i kulturowo istotnym kreatywnym głosem. Wraz z rozszerzeniem naszej oferty premium w języku hiszpańskim, to partnerstwo stanowi wyjątkową okazję do rozwijania historii, które odzwierciedlają tożsamość Ameryki Łacińskiej, a jednocześnie przemawiają do odbiorców na całym świecie. Dzięki kreatywnemu pędowi A Fábrica México & US Hispanic oraz globalnemu zasięgowi Banijay Entertainment jesteśmy w wyjątkowej pozycji, aby przekazać wizję Leonardo światu”, powiedział Frédéric Balmary, dyrektor ds. biznesowych w Banijay Entertainment.

Zespół A Fábrica México & US Hispanic, kierowany przez Luiza Noronhę i Alejandro Rincóna, obecnie rozwija wiele seriali dramatycznych z Padrónem, skierowanych do hiszpańskojęzycznej publiczności w USA, Meksyku i Ameryce Łacińskiej. Oczekuje się, że kilka z tych początkowych projektów pojawi się na rynku jeszcze w tym roku.

W styczniu ruszyła marka A Fábrica México & US Hispanic z siedzibą w Meksyku, zajmująca się promowaniem kreatywności i innowacyjności w opowiadaniu historii fikcyjnych. Jej celem jest tworzenie i produkcja oryginalnych treści w języku hiszpańskim dla tych regionów i nie tylko.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź