Globo przedstawiło swoje wyniki finansowe i operacyjne za 2024 r. w środę 2 kwietnia. Firma odnotowała znaczny wzrost przychodów, przy skonsolidowanych przychodach z reklamy, sprzedaży i usług w wysokości 16,42 mld R$(Real brazylijski), w porównaniu do 15,13 mld R$ w 2023 r., co stanowi wzrost o prawie 9%. Skonsolidowane przychody finansowe również wzrosły, osiągając 2,76 mld R$, w porównaniu do 2 mld R$ w 2023 roku.

Koszty również wzrosły, osiągając 11,7 mld R$ (Real brazylijski), w porównaniu do 10,8 mld R$ w 2023 roku. Zysk netto wyniósł 1,99 mld R$, w porównaniu do 839 mld R$ w 2023 r., co oznacza wzrost o 13%. Kolejnym znaczącym wzrostem był dochód operacyjny netto, który wzrósł z 597 mld R$ w 2023 r. do 1,85 mld R$ w 2024 r., jak podało kilka lokalnych brazylijskich mediów, takich jak Tela Viva.

Pod względem przychodów z reklam, sprzedaży i usług był to najlepszy wynik firmy w ujęciu nominalnym od czasu opublikowania bilansu Globo.

Przychody finansowe grupy również osiągnęły najlepszy wynik w 2024 r., dzięki zmniejszeniu pozycji firmy w aktywach papierów wartościowych z 12,5 mld R$ w 2023 r. do 9,6 mld R$ w 2024 r., podczas gdy pozycja gotówkowa firmy wzrosła, osiągając 3,5 mld R$ w 2024 r. wobec 1,43 mld R$ w 2023 r.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź