Pablo Ghiglione skupi się na obu Amerykach i Azji
Dział Biznesu Międzynarodowego Globo ogłosił plan restrukturyzacji, którego celem jest dalsza ekspansja na rynki strategiczne i zwiększenie możliwości dotarcia z treściami do nowych odbiorców. Pablo Ghiglione, obecnie szef działu międzynarodowej koprodukcji w Globo, objął stanowisko szefa sprzedaży międzynarodowej, skupiając się na Ameryce i Azji, i podlegając Angeli Colli.
Pracując w firmie Globo przez ponad 15 lat, Pablo odpowiadał za realizację ważnych umów z różnymi grupami i firmami komunikacyjnymi na całym świecie. Na nowym stanowisku będzie nadal kierował koprodukcją, a także będzie odpowiadał za zespół kierowniczy poszukujący nowych partnerstw w zakresie licencjonowania, dystrybucji treści, sprzedaży formatów i innych modeli biznesowych.
Rodrigo Nascimento przejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży międzynarodowej – EMEA z siedzibą w Portugalii i podlega także Colli. Wraz z zespołem lokalnych dyrektorów odpowiada za umowy licencyjne, dystrybucję treści, sprzedaż formatów i inne modele biznesowe na tych terytoriach. Rodrigo pracuje w Globo od 19 lat i ma już doświadczenie w obszarach technologii, strategii i biznesu.