La casaca de dios

Zdjęcia będą realizowane w kultowych lokalizacjach Buenos Aires


Rozpoczęły się zdjęcia do filmu , inspirowanego oryginalnym pomysłem , wizją filmową Ángela Zamrabrano, oryginalnym scenariuszem Marcosa Carnevale i filmową adaptacją reżysera Fernána Mirása. Jest to Frontera Films, Condeco Media i Prisma Cine.

będzie dystrybuowany na platformie w Ameryce Łacińskiej i będzie również wyświetlany w kinach w Argentynie i Urugwaju.

Zdjęcia do kultowych miejsc w Buenos Aires zapowiadają się na jeden z największych projektów argentyńskiego kina w tym roku. Opiera się na niezwykłym, ale prawdziwym wydarzeniu, które przywraca do życia niesamowitą i legendarną historię niebieskiej koszulki Maradony z Mistrzostw Świata w 1986 r., w której strzelił gola stulecia, a która później została zlicytowana jako najdroższy przedmiot w historii sportu.

Wiele lat później, gdy zbliżają się w Katarze w 2022 roku, Tití Malvestiti () i jego córka Erika () dowiadują się, że legendarna koszulka ma zostać wystawiona na aukcji przez kolekcjonera-milionera. Dla niego ta koszula jest czymś więcej niż tylko przedmiotem historycznym: to nieodłączna część jego życia. Razem z córką wyrusza na misję pełną humoru, emocji i odwagi, w podróż, w której absurd miesza się z głęboką argentyńską tożsamością.

Zespół

Producentem filmu jest , koproducent światowego hitu Mój przyjaciel pingwin (z Jeanem Reno w roli głównej), wykonawczy &Sons (z Billem Nighym) i laureat festiwalu w Cannes za  ; , doceniony za pracę nad serią Vencer o morir emitowaną na kanale oraz za odpowiedzialność za rozwój i pozyskiwanie treści dla Turner Latin America przez kilka lat.

W filmie biorą udział także meksykańsko-kordobański Antonio Pita – partner w Prisma, niedawny zdobywca dwóch nagród Goya za La estrella azul – oraz Jorge Pérez Gaudio, obecnie związany z renomowaną firmą produkcyjną z Kordoby. Za produkcję wykonawczą odpowiada Axel Kutchevasky (Infinity Hill), a za produkcję towarzyszącą Mariana Volpi.

„To film niepodobny do żadnego innego, produkt zaprojektowany dla globalnej widowni. To nie tylko historia o piłce nożnej. To historia o pasji, przyjaźni i cudownym szaleństwie bycia Argentyńczykiem” – powiedział Navarro.

dodał: „Wierzymy, że jest to uniwersalna historia, pełna humoru, emocji i przygód, która znajdzie oddźwięk w 2026 roku. Wierzymy, że widzowie na całym świecie będą cieszyć się tą piękną historią, szczególnie w roku Mistrzostw Świata”.

Antonio Pita stwierdził: „Udział w tym projekcie to przywilej. Opowiadamy historię, która jest głęboko poruszająca, ponieważ łączy sport z najbardziej ludzkim aspektem: miłością i pamięcią”.

Jorge Pérez Gaudio powiedział: „To historia pełna nostalgii i radości. Jesteśmy dumni, że możemy opowiedzieć ją w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widziano”.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź