Fabuła będzie osadzona we wspaniałym świecie domu mody, a premiera odbędzie się w 2025 roku
W efektownym świecie domu mody będzie osadzona nowa produkcja Telemundo, która zostanie nagrana w obiektach Telemundo Center w Miami.
W środę stacja ogłosiła, że nabyła prawa do adaptacji Velvet, popularnego hiszpańskiego serialu, w którym w latach 2014–2016 grali Paula Echevarría i Miguel Ángel Silvestre.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością zaoferowania naszej publiczności tego ukochanego serialu, z jego uniwersalną tematyką i wciągającą narracją, co czyni go doskonałym dodatkiem do naszych różnorodnych programów” – powiedział Javier Pons, wiceprezes wykonawczy Telemundo Studios. „Dzięki Velvet nadal wzmacniamy strategię Telemundo dotyczącą treści, wprowadzając seriale dramatyczne, które łączą się z naszymi widzami poprzez istotne i współczesne historie, w których występują ich ulubione gwiazdy i nowe talenty”.

W odróżnieniu od pierwowzoru, który przez cztery sezony przedstawiał olśniewający świat hiszpańskiego domu mody lat 50., adaptacja Telemundo będzie rozgrywać się we współczesnej epoce, a konkretnie na scenach Nowego Jorku.
„Dostosowanie do obecnej epoki przekształci tę klasyczną historię we współczesny serial dramatyczny, pełen niezapomnianych postaci i wątków, które definiują wspaniałe historie miłosne” – oznajmiło Telemundo.
Na razie nie wiadomo, kto wystąpi w tej historii.
Fabularna premiera będzie miała miejsce w 2025 r. w godzinach największej oglądalności w Telemundo.
Zjawisko „Velvet” w liczbach
Podczas emisji w Antena 3 „Velvet” osiągnął imponującą liczbę widzów, ugruntowując swoją pozycję telewizyjnego fenomenu. Ostatni odcinek, wyemitowany w 2016 roku, był nie lada wydarzeniem – rekordowa widownia wyniosła 4,3 mln widzów i 26,2% udziału w rynku, wyróżniając się tym, że zawierał część transmitowaną na żywo.
Dzięki nienagannej historii serial stał się najbardziej udaną cotygodniową produkcją Atresmedia w Prime Time od 2010 roku, jako jedyny, który przekroczył 50 wyemitowanych odcinków. Ponadto zakończył swój ostatni sezon ze średnim udziałem na poziomie 21,7% i ponad 3,5 milionami widzów, umacniając się na pozycji najczęściej oglądanego serialu w swoim sezonie.