Kolumbijska power couple wykonała swoje największe hity w programie Billboard En Vivo
W poniedziałek 2 października Greeicy i Mike Bahía rozpoczęli cykl koncertów „Billboard En Vivo” Latin Music Week 2023 w poniedziałek, 2 października, godzinnym występem w Faena Theatre.
Zaprezentowany przez Michelob Ultra 21+ występ wpływowej kolumbijskiej pary zawierał niektóre z ich największych hitów z ich indywidualnych karier i wspólnych projektów.
Kameralny występ zatytułowany „One Day, One Love” rozpoczął się wykonaniem przez Bahíę trzech jego znaczących hitów: „Cuenta Conmigo”, „De Que Manera” i „Detente”.
„To dla nas wyjątkowy występ” – powiedział publiczności. „Sala pełna, z przyjaciółmi i współpracownikami […] jesteśmy wdzięczni, że możemy świętować muzykę z tak wieloma pięknymi ludźmi”.
Niedługo potem, ubrana w obcisłą różową sukienkę z cekinami, Greeicy stanęła na środku sceny, aby wykonać kilka swoich hitów, w tym „Los Besos”, „Destino”, a nawet zaprezentowała premierowo nigdy wcześniej nie wydany utwór. Następnie wykonała wspomagany przez Cultura Profetica „Te Creí”.
„To miejsce jest niesamowite” – powiedziała artystka pop wypełnionemu teatrowi. „Czuję, że jesteście bliżej. Mike i ja jesteśmy bardzo wdzięczni, że jesteśmy w tym wyjątkowym miejscu, gdzie celebruje się muzykę”.
Po indywidualnych setach para zjednoczyła się na scenie, aby nie tylko flirtować, dzielić się anegdotami ze swojego związku, harmonizować, a nawet tańczyć, ale aby przed występem wykonać swoje wspólne utwory „Pecadito”, „Esta Noche” i „Amantes”. o zakończeniu serii koncertów Billboard En Vivo.
Obchodzona od ponad 30 lat edycja Latin Music Week w 2023 r . obejmuje pytania i odpowiedzi supergwiazd z Shakirą; czat Legends on Legends z Chencho Corleone i Vico C; Tworzenie hitu na żywo! z Carin León i Pedro Capó; panel z udziałem Christiana Cháveza, Christophera von Uckermanna i Maite Perroni z RBD; Dyskusja z autorem piosenek Superstar z Edgarem Barrerą i Keitynem oraz, między innymi, sesje pytań i odpowiedzi oraz warsztaty.
Oficjalnymi partnerami Tygodnia Muzyki Latynoskiej Billboard 2023, który odbywa się w dniach 2–6 października, są AT&T, Cheetos, CN Bank, Delta Air Lines, Lexus, Netflix, Michelob ULTRA i Smirnoff.
Tydzień Muzyki Łacińskiej zbiega się z ceremonią wręczenia nagród Billboard Latin Music Awards 2023, która będzie transmitowana na żywo z Watsco Center w Coral Gables na Florydzie w czwartek (5 października) i wyemitowana w Telemundo. Będzie także nadawana jednocześnie w Universo, Peacock, aplikacji Telemundo oraz w całej Ameryce Łacińskiej i na Karaibach w Telemundo Internacional.