Genvid Entertainment

ARGENTYŃSKIE studio stojące za SILENT HILL: ASCENSION


będzie miała format interaktywnej serii za pośrednictwem transmisji strumieniowej, w której decyzje i historia będą zależały od graczy

Silent Hill od Konami wkrótce powróci w 2023 roku z czymś zupełnie nowym, serią transmisji, która czerpie inspirację z Black Mirror: Bandersnatch i The Walking Dead, dotyczy , a za tym ambitnym projektem stoi argentyńskie studio.



Nad serią pracuje kilka zespołów, w tym Bad Robot Games, Behaviour i argentyński zespół filmowy o nazwie Senscape, niezależne studio horrorów, które zostało opisane jako „wspaniałe”. Inne zespoły, takie jak menedżer audio, pozostają w tajemnicy i mają zostać ogłoszone za kilka miesięcy.

W niedawnym wywiadzie dla Polygondyrektor generalny Genvid Entertainment, Jacob Navok, ujawnił kilka szczegółów gry, takich jak to, że decyzje będą podejmowane przez publiczność i że będzie miała format interaktywnego serialu za pośrednictwem transmisji strumieniowej, tak jak ma to miejsce w przypadku Twitcha.

Jak działa Silent Hill AscensionRezultatem będzie  animowany, który będzie się rozwijał przez tygodnie, a może miesiące, kształtowany przez interakcje graczy płci męskiej i żeńskiej: „ To dosłownie stworzona przez publiczność seria Silent Hill” — zauważa Navok.

Jeśli nie jesteś dostępny w czasie transmisji tego dnia, możesz wziąć udział i mieć pewność, że Twój głos będzie brany pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, ale jeśli tam będziesz, zobaczysz wyniki decyzji publiczności w czasie rzeczywistym, ale też będziesz grać. Są sekwencje, które będą transmitowane na żywo” – wyjaśnił Navok w rozmowie z Polygon.

Ponieważ będzie budowany krok po kroku, nawet twórcy nie wiedzą, jak to się skończy, ponieważ stworzyli wielu głównych bohaterów, którzy przejdą przez koszmar : „Mamy zaplanowaną świetną historię a które postacie dotrą do koniec a które postacie nie, nadal nie mamy pojęcia”.

Senscape: argentyńskie studio stojące za Silent Hill Ascension

Według Senscape, ich historia sięga 31 października 2003 roku, kiedy ogłoszono Scratches, malowniczy horror inspirowany Hammer Film z dawkami HP Lovecrafta, a po jego zniknięciu reżyser Agustín Cordes udał się do America Latina, aby złożyć zespół niesamowicie utalentowanych artystów.

Senscape specjalizuje się w horrorach i zajmuje się produkcją wizualną, ponieważ artyści łączą ustalone techniki filmowe z tworzeniem gier.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź