ozuna - coors light - Chill Conmigo fot youtube

Ozuna i Coors Light łączą siły, by wydać „Chill Conmigo”


Oryginalna piosenka i wideo promują dobre wibracje w ramach kampanii marki piwa Ritmo Chill


 i łączą siły i rozpoczynają najnowszą kampanię Ritmo Chill. W duchu sloganu marki piwa „Made To Chill” — który jest na równi z estetyką Gór Skalistych kieruje się w stronę lodowej trasy, ale dodaje swojej najnowszej piosence trochę ciepła z przeładowanym tropikami singlem „ ”, napisanym i wyprodukowanym przez samego artystę.

Wizualizacja podąża za gwiazdą portorykańsko-dominikańską w biurze, która jest gotowa uwolnić się od pracy i wyruszyć na poszukiwanie relaksujących chwil. Wspina się więc na szczyt Gór Skalistych i znajduje naładowaną lodówkę Coors Light. „Yo solo busco un ambiente para vacilar con mi gente” śpiewa na tle radosnej mieszanki afrobeatów i calypso popu. „Po prostu szukam środowiska, w którym mógłbym spędzać czas z moimi ludźmi”. Następnie scena przenosi się do Ozuny bawiącego się na imprezie przy basenie w stylu ferii wiosennych.

„Ritmo Chill to program muzyczny skupiający się na pomaganiu konsumentom w eliminowaniu codziennej presji poprzez relaks przy dobrej muzyce i zimnym Coors Light” – powiedział w oświadczeniu starszy menedżer ds. doskonałości konsumenckiej, LatAm, Yaidi Clery. „ z Ozuną to partnerstwo marzeń, ponieważ ucieleśniają ducha łatwego podejścia i odpuszczania z dobrymi wibracjami. Podobnie jak Ozuna, Coors Light jest „stworzone do relaksu”. 

Chociaż Coors Light Latin America uruchomił w zeszłym roku Ritmo Chill, który zawiera również serię pięciu list odtwarzania na Spotify zatytułowanych „Chill with Friends”, „After Work”, „Beach Chill”, „Pool Time” i Chill Vibes, to jest to po raz pierwszy raz kiedy wprowadza do swojej kampanii oryginalną piosenkę oraz wideo z latynoskim wykonawcą. 


źródło: billboard.com

Udostępnij

Zostaw odpowiedź