Projekty z Brazylii, Kolumbii i Urugwaju wśród wybranych przez SeriesMakers


i ogłosiły dziesięć projektów serialowych, które wzięły udział w pierwszej edycji , w tym trzy z Ameryki Łacińskiej. Zwycięzca zostanie ogłoszony podczas


Pierwsza edycja kreatywnej inicjatywy , prowadzonej przez prestiżową firmę Series Mania i wspieranej przez europejską potęgę treściową , zakończyła się ogromnym sukcesem.

Spośród ponad 170 zgłoszeń najlepszych filmowców z 54 krajów, dziesięć projektów seriali telewizyjnych wzięło udział w programie dostosowanym do reżyserów filmów fabularnych, którzy wyruszają w świat seriali.

Trzy zwycięskie zostaną ogłoszone za tydzień w Lille podczas kolejnego Series Mania Forum (21-23 marca). Każdy z dwóch projektów otrzyma nagrodę Premio de Desarrollo Beta w wysokości 50 000 EUR, ściśle współpracując z Działem Treści Beta Group w celu opracowania scenariusza pilotażowego i pełnego pakietu.

Ponadto zostaną zaproszeni na Forum Series Mania 2024, aby zaprezentować swoje najbardziej wpływowym decydentom, nadawcom, platformom, koproducentom i finansistom w branży.

Dodatkowa nagroda w wysokości 20 000 euro, dzięki uprzejmości Fundacji Kirch we współpracy z HFF (Uniwersytet Telewizji i Filmu w Monachium), zostanie przyznana trzeciemu projektowi.

Selekcja:


Amigas (6 × 52 ’, ), reżyser Beatriz Seigner i scenarzystka Maíra Bühler.

Piątka przyjaciół z liceum spotyka się ponownie w 25. rocznicę ukończenia szkoły. Teraz, po czterdziestce, życie jest dalekie od tego, co sobie wyobrażali. Spotkanie uwalnia traumatyczne doświadczenie, które przeżyli razem w okresie dojrzewania i z którym będą musieli się zmierzyć, aby uwolnić się w teraźniejszości.


Instagods (6×50′, Francja), reżyserka Eva Husson i producent Didar Domehri.

Cass, 27-letni francuski menedżer ds. mediów społecznościowych, projektuje niezwykły hit dla Matta, 35-letniego serbsko-amerykańskiego influencera. Ale gdy Matt coraz częściej obejmuje alternatywną prawicę, zdaje sobie sprawę, że stworzył potwora i nie będzie w stanie go uratować.


Lady Magic (8 × 45 ’, Francja), reżyser Axelle Ropert i scenarzysta Mikaël Buch.

Cztery kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk mają jedną wspólną cechę: każda z nich była źle traktowana w patriarchalnym świecie magii. Razem będą musiały pokonać wiele przeszkód, aby stworzyć własne miejsce w Paryżu: Lady Magic, teatr, w którym kobiecość może być naprawdę magiczna.


Love And Other Severe Burns (8 × 50 ’, Węgry), reżyser Ádám Császi i scenarzysta Balázs Lengyel.

W wiejskim węgierskim miasteczku lesbijska policjantka prowadzi śledztwo w sprawie morderstwa dwóch młodych homoseksualnych piłkarzy. Musi rozwiązać sprawę, zanim rodzice ofiar znajdą podejrzanego i dokonają zemsty. Czyniąc to, jest skazana na zniszczenie swojej kariery, rodziny i życia.


Manuela: Death of a Nation (6 × 45 ’, ), reżyser Ciro Guerra i reżyser-producent Cristina Gallego.

Epicka opowieść o Manueli Sáenz, kobiecie, która została wymazana z historii i jest teraz pamiętana tylko jako szalona kochanka Bolívara, ale która była pierwszą kobietą-pułkownikiem w armii republikańskiej i odegrała kluczową rolę w rewolucji, która wyzwoliła siedem narodów z imperium hiszpańskiego.


La tinta invisible (8×50′, Belgia/), reżyser César Díaz i producent Fernando Epstein.

Były rewolucjonista z Urugwaju wiedzie spokojne życie w Belgii, dopóki nie odwiedza go jego były prześladowca, który grozi, że zabije jego żonę i córkę, jeśli nie przekaże ukrytego łupu. Teraz musi wrócić do Urugwaju, zmierzyć się ze swoją przeszłością i tymi, którzy zostawili go na śmierć przez 20 lat.


The Stern Sisters (6 × 45 ’, Izrael), reżyser Elite Zexer i scenarzystka Mindi Ehrlich.

Pięć ultraortodoksyjnych sióstr, które nigdy nie spędziły ani sekundy poza konserwatywną społecznością żydowską Nowego Jorku, wsiadają na pokład samolotu i lecą do zapomnianego przez Boga miasta w południowej Brazylii. Ich misja: odnaleźć męża jednej z nich, który wyjechał przed laty, nie udzielając jej rozwodu, i za kilka dni ma poślubić drugą kobietę. Są gotowe zrobić wszystko, by pomóc siostrze w końcu się od niego uwolnić. Cokolwiek jest potrzebne.


The Werewolf & Renée (6 × 50 ’, Niemcy), reżyserka Katrin Gebbe i producentka Verena Gräfe-Höft.

Paryż, rok 1780. Pobożna szlachcianka Renée (21 l.) wychodzi za mąż tylko po to, by odkryć, że jej matka „sprzedała” ją osławionemu rozpustnikowi: markizowi de Sade (22 l.). Ona przysięga zemstę. Kiedy de Sade przekracza zakazane granice, Renée musi uwolnić się od tego toksycznego romansu, zanim będzie za późno.


Trishanku (8×40′, Indie), autorstwa reżysera Pushpendry Singha i scenarzystki Seemy Dahiya.

Pooja Haji, ambitna 43-letnia hidżra (trzecia płeć), która po utracie obiecanego przywództwa w Satrangi Hijra House na rzecz nastolatka, wyrusza w podróż zemsty i władzy, tocząc walkę o wysoką pozycję w już i tak marginalizowanej świat hidżrów na początku XXI wieku w Delhi.


Yours, Margot (8×45′, Finlandia), reżyser Juho Kuosmanen i producent Jussi Rantamäki.

Po odkryciu listów ojca do nieznanego kochanka, Vilja odkrywa traumatyczną przeszłość swojej rodziny w Berlinie Wschodnim lat 80.



Kwalifikujące się zespoły reżyserów/producentów lub reżyserów/scenarzystów z całego świata były pod ścisłą opieką doświadczonych i nagradzanych twórców, którzy pracowali nad swoimi serialami i opracowywali pełną ofertę.

Wśród mentorów znaleźli się wielokrotnie nagradzana niemiecka producentka Janine Jackowski (Toni Erdmann, Skylines), izraelska pisarka i scenarzystka Ronit Weiss-Berkowitz (Dziewczyna z Oslo), francusko-duńska producentka międzynarodowa Isabelle Lindberg Pechou (Trom) oraz brazylijska producentka, reżyserka i showrunnerka. Felipe Braga (Sintonia, Lov3).

Reżyserzy, showrunnerzy, scenarzyści i producenci, tacy jak nominowana do Oscara Agnieszka Holland (House Of Cards, Treme, The Wire, Europa Europa, The Secret Garden, Angry Harvest, W ciemności), zdobywca wielu nagród Frank Doelger (Gra o tron, The Swarm) ) i Michael Hirst (Wikingowie, Tudorowie), Hagai Levi (The Affair, Our Boys, Scenes From A Marriage, In Treatment) i Stefan Arndt (The White Ribbon, Run Lola Run, Babylon Berlin, Goodbye Leni) byli wśród prelegentów.

Kreatywną inicjatywę SeriesMakers kierują Laurence Herszberg, dyrektor generalny Series Mania, oraz Koby Gal Raday, dyrektor ds. treści w Beta Group.

Udostępnij

Zostaw odpowiedź