Musical z Tini Stoessel w roli głównej jest już dostępny na Disney+
W ten czwartek, 8 grudnia, miała miejsce premiera musicalu Solo amor y mil canciones / TINI: Z miłości do muzyki na Disney +, ze specjalnym udziałem Tini Stoessel, znanej jako Tini, która świętuje dziesiątą rocznicę premiery Violetty .
W ramach obchodów 10. rocznicy premiery oryginalnego serialu na Disney Channel Latin America Violetta, ten specjalny dodatek pojawia się w Disney + , muzycznym show z udziałem Tini, w którym gra wraz z aktorem i piosenkarzem Jorge Blanco a także Cande Molfese i Mechi Lambre, niektóre z najbardziej zapamiętanych piosenek z udanej produkcji, w której wystąpiła.

W TINI: Z miłości do muzyki Tini spotyka się na scenie Teatro Astor Piazzolla w Buenos Aires w Argentynie z Blanco, Molfese i Lambre, jej współpracownikami z Violetty, aby podzielić się z wybraną grupą fanów intymnym i niezapomnianym musicalem będącym hołdem dla słynnej historii Disney Channel.
Zaprezentowane są specjalne wersje pięciu dobrze znanych piosenek Violetty, a także opinie fanów, którzy dzielą się zabawnymi anegdotami i wspomnieniami serialu oraz swoich idoli.
Nowy program specjalny Disney+ wyreżyserował Diego Peskins, reżyser klipów wideo Tini w ostatnich latach, a dźwięk został zmiksowany przez światowej sławy inżyniera dźwięku, producenta i zdobywcę dwóch nagród Grammy®, Andrésa Mayo, z wykorzystaniem technologii Dolby.

Spektakl z kolei ma kierownictwo artystyczne i choreografię Mariny Ahumady, innej bliskiej współpracowniczki artystki przy jej wideoklipach i występach na żywo.
Premiera Violetty na Disney Channel Latin America miała miejsce 14 maja 2012 r. i szybko stała się jednym z ulubionych seriali widzów w regionie (ale też w Polsce) i przez trzy sezony stała się prawdziwym międzynarodowym fenomenem kulturalnym. Serial był emitowany na Disney Channel w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Rosji, docierając do prawie 140 krajów w 15 językach.
Fenomen Violetty na ekranie telewizyjnym sprawił, że powstały cztery albumy studyjne i jeden koncertowy, dwie międzynarodowe trasy koncertowe, trzy filmy fabularne i niezliczone produkty konsumenckie z obszernymi kolekcjami przedmiotów inspirowanych serialem.
Tym samym Violetta stała się pierwszą franczyzą Disneya stworzoną poza Stanami Zjednoczonymi .